Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

Τσάντα με καμβά...

Προσοχή, προσοχή!!!!
Προκαλεί εθισμό!!
Όταν ξεκινήσετε να φτιάχνετε δεν μπορείτε να σταματήσετε μόνο στη μία.
Μια ακόμη τσάντα σε πλαστικό καμβά, με νήμα lurex σε γκρι και ροζ χρώμα. (Τα χρώματα είναι λίγο διαφορετικά στη φωτογραφία).
Για χερούλι έβαλα μια δερμάτινη ζώνη...


Το σχέδιο είναι ψαροκόκαλο...
...έχει δερμάτινο πάτο ενωμένο με τη βελόνα και το βελονάκι...
Περιττό να σας πω ότι έχω ξεκινήσει μια ακόμη....
Καλή βδομάδα!!!
Να προσέχετε τον εαυτό σας!!!!

28 σχόλια:

  1. Μου φαίνεται τόόόσο δύσκολο και απαιτητικό όλο αυτό!
    Χαρά στην υπομονή σου, βρε κορίτσι μου! Το τελικό αποτέλεσμα πάντως... όνειρο!
    Μπράβο και πάλι μπράβο!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαίνεται...
      Χαίρομαι που σου άρεσε!!
      Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο !!!!! πω ,πω τη όμορφο τσάντα
    έφτιαξες ..τελεια ..πολύ πρωτότυπο !!!!
    Μπραβο σου Στελλα μου ...περιμενω να δω την αλλη τσάντα ..καλη εβδομαδα ..φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Η επόμενη τσάντα είναι σχεδόν έτοιμη!!
      Καλό σ/κ!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη έγινε. Μπράβο! Αν βρω τέτοιον καμβά θα το επιχειρήσω να φτιάξω και εγώ, γιατί μου αρέσει πολύ.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Περιμένω να δω και την δική σου!!
      Καλό σ/κ!:)

      Διαγραφή
  4. Τέλεια είναι, μπράβο !!!!!
    Καλή εβδομάδα και καλή συνέχεια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία!!!! Γειά στα χέρια σου!!!
    Να μας δείξεις και την άλλη!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά!!!
      Είναι σχεδόν έτοιμη και η άλλη με διαφορετικό σχέδιο!!
      Καλό σ/κ!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Καταπληκτική! Κι εμένα μου φαίνεται δύσκολη στην κατασκευή της, αλλά είναι τόσο υπέροχο το αποτέλεσμα... Και μου άρεσε πολύ η πλέξη-ψαροκόκκαλο.
    Μπράβο! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δύσκολη η βελονιά ψαροκόκαλο...
      Καλό σ/κ!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Την λάτρεψα την τσαντα σου..Στέλλα μου..και τα χρωματα και την πλεξη..αλαλ μαην μου πεις οτι ειναι ευκολη... την βλεπω τόσο δυσκολη να γινεται.. οχι πως ξερω να την κανω δηλαδή;μηπως υπαρχει καποιο βιντεο να δίχνει πως γινεται; παντως μπραβο σου εγινε υπεροχη .. να περνας ομορφα οτι και να κανεις.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμως θα σου το πω: είναι πανεύκολη!!!
      Βίντεο δεν ξέρω αν υπάρχει αλλά θα σας δείξω με φωτογραφίες στην επόμενη ανάρτηση πώς γίνεται...
      Καλό σ/κ!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Δεν κατάλαβα πολύ καλά πως γίνεται, όμως το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακότατο!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως είπα και στη Ρούλα θα προσπαθήσω να σας δείξω με φωτογραφίες πώς γίνεται...
      Καλό σ/κ!!!

      Διαγραφή
  9. Δύσκολη μου φαίνεται Στέλλα μου μακάρι να ήξερα γιατί είναι πανέμορφη !!Καλή συνέχεια και πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι καθόλου δύσκολη και θα το διαπιστώσεις σύντομα...
      Καλό σ/κ!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Έχεις δίκιο, βλέπω κι εγώ γύρω μου κάποιες φίλες, πόσο εθισμό τούς προκαλεί η δημιουργία! Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συγκεκριμένη πάντως είναι πού εθιστική!! χαχαχα
      Καλό σ/κ!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. Μπράβο και χαρά στην υπομονή σου, μοιάζει αρκετά μπελαλίδικη κατασκευή!!Πάντως έγινε πολύ όμορφη!!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι και καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τόσο μπελαλίδικη όσο φαίνεται!!!
      Σε ευχαριστώ!!
      Καλό σ/κ!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή