Κυριακή 3 Απριλίου 2016

Ανοιξιάτικη τσάντα με καμβά

Το έπος της τσάντας συνεχίζεται...
Τις προηγούμενες μπορείτε να τις δείτε εδώ και εδώ.
Μια ακόμη τσάντα αυτή τη φορά με ανοιξιάτικα χρώματα...
Έχει λουράκι ασημί αλυσίδα και έχω περάσει μέσα κορδόνι σε σοκολά χρώμα...
Είναι και αυτή σε καμβά, σε σχέδιο "Μισόνι"  και τα χρώματα είναι σοκολά, βεραμάν και ροζ σε νήμα ταλιατέλα (μετά το νήμα noodles ήρθαν και οι ταλιατέλες χαχαχα)...
Οι ενώσεις έγιναν σε σοκολά χρώμα με το βελονάκι και τη βελόνα...
λεπτομέρεια από το πλαϊνό μέρος της τσάντας...
Έχω βάλει μαγνητικό κούμπωμα για να κλείνει...
Καλό και δημιουργικό μήνα!!!
Φιλάκια!!!

45 σχόλια:

  1. Αυτό πάλι που πλέκεις τα.... "ζυμαρικά", με ξεπερνά! αχαχαχα!
    ;-)
    Μου άρεσε πάάάάρα πολύ ο συνδυασμός των αποχρώσεων που επέλεξες! Μπράβο, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταλιατέλες και noodles... Μην τα φάτε...πλέξτε τα!!! χαχαχα
      Να περνάς καλά!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Πάρα πολύ ωραία τσάντα!!!!!!!! Τα χρώματα ταιριάζουν πολύ και είναι και της μόδας!!!! :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός ο συνδυασμός χρωμάτων μου αρέσει κι εμένα πολύ!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!:)

      Διαγραφή
  3. Μπραβο Στελλα μου αλλη μια ομορφη τσαντα ,
    πράγματι πολύ ωραια δουλεια ...και το χρωμα τελεια !!! καλή συνεχεία ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου δεν μπορώ να σταματήσω...χαχαχα
      Νάσαι καλά!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφη με ωραία χρώματα. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ουαουυυυυυυυυυυυυ...τι αλλο να πεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχη με πολύ όμορφα χρώματα!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχο σχέδιο και πανέμορφος ο συνδυασμός των χρωμάτων.
    Φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ μ'αρέσει το σχέδιο αυτό. Και τα χρώματα που επέλεξες είναι από τα αγαπημένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι τέλεια!!! Ωραία χρώματα , υπέροχα !!Μπράβο σου Στέλλα μου !! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη και λάτρεψα τα χρώματα που διάλεξες! Είναι αγαπημένος μου καλοκαιρινός συνδυασμός αυτός, γιατί μου φέρνει στο νου άμμο και θάλασσα.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ όμορφος συνδυασμός και πράγματι φέρνει στο νου άμμο και θάλασσα!!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Καταπληκτική και ταιριάζει με όλα τα καλοκαιρινά ρούχα.
    Γειά στα χεράκια σου.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταιριάζει με όλα τα καλοκαιρινά ρούχα αυτός ο συνδυασμός χρωμάτων!!!
      Σε ευχαριστώ!!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Καλοκαιρινή και σε χρώματα και σε πλέξη!!! Πολύ μου άρεσε!!! Γεια στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε ευχαριστώ πολύ Κική μου!!!
    Καλό σ/κ!!!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι υπέροχες οι τσάντες σου Στέλλα, να είσαι καλά να τις χαρείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρονια πολλά Στέλλα!! Καλή Ανάσταση με υγεία.Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μεταξία μου!!!
      Χριστός Ανέστη!!!
      Καλή Πρωτομαγιά!
      Να είσαι καλά!!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  16. Χριστός Ανέστη φίλη μου και Καλό μήνα να έχουμε όλοι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Αχτίδα μου!!
      Πολύχρονη να είσαι!!
      Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  17. Χριστός Ανεστη χρονια πολλα με υγεια και αγαπη παντού φιλη μου καλο μηνα σου ευχωμαι... φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά Στέλλα μου, Χριστός ανέστη! Η τσάντα είναι καταπληκτική! Μου άρεσαν και τα χρώματα που χρησιμοποίησες και το σχέδιο και όλα! Γεια στα χέρια σου! Πολλά φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σε σας!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  19. Χριστός Ανέστη!!!!!!!!! Χρόνια Πολλά με υγεία και ευτυχία !!!!!!!! Πολύ όμορφη η τσαντούλα σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τέλεια δουλειά! Η ταλιατέλα όμορφο υλικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι όμορφο υλικό και όταν πλέκεται και όταν τρώγεται... χαχαχα!!!

      Διαγραφή
  21. Στελλα λιγο αργα τις ειδα τις τσαντες σου
    ειναι ομορφες και αυτη και οι προηγουμενες
    γεια στα χερια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου για τα ωραία σου λόγια!! Χαίρομαι που σου άρεσαν!!!!
      Καλή βδομάδα!!!

      Διαγραφή