Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΡΕΣΩ

TUTORIAL

- Αυτό το λουλούδι έγινε από αλουμινένια θήκη μιας χρήσης.
Η λέξη "μιας χρήσης" δεν ισχύει για μας, γιατί όπως είπαμε "δεν πετάμε τίποτα".
Αφού λοιπόν φάγαμε τα cupcakes, που παρεπιπτόντως ήταν νοστιμότατα, πλύθηκαν οι θήκες "μιας χρήσης" και περίμεναν την δεύτερη ευκαιρία τους.

Με ένα ψαλίδι έκοψα την αλουμινένια θήκη σαν πέταλα λουλουδιού....


...το έβαψα με κόκκινο χρώμα γυαλιού...
Πήρα ένα μακρύ ξυλάκι και το έβαψα πράσινο...
....Στερέωσα πάνω στο ξυλάκι τη θήκη-λουλούδι, και έβαλα μέσα ένα ρεσώ... 
 ...το έβαλα σε γλάστρα και θα είναι ωραίο αναμμένο τα βράδια που θα καθόμαστε έξω.
Να είστε καλά!!
Πολλά φιλιά!!!

26 σχόλια:

  1. Μπράβο, βρε κορίτσι!!!
    Φαντασία να 'χεις και να χαζεύουμε εμείς τις δημιουργίες σου!!!
    Πολύ όμορφο είναι!!!
    Φιλάκιααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφού σας γλύκανε η θήκη με το κεκάκι που περιείχε, τώρα θα ομορφύνει και το μπαλκόνι.
    Ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες;;; ...Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια!!!! χαχαχα
      Φιλάκια!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  3. Πολύ έξυπνη ιδέα, μα και πολύ όμορφη!
    Φιλάκια, καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ!!
    Φιλάκια!! Καλό μεσημέρι και σε σένα!!
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφη ιδέα ανακύκλωσης !!!!
    Και το γλυκό απόλαυσες και το ρεσώ θα είναι ωραίο στο μπαλκόνι !!! Φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω σιγά σιγά να ομορφύνει το μπαλκόνι μου!!!!
      Φιλιά!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  6. Πολύ έξυπνη ιδέα! Την καλησπέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α τι καταπληκτική ιδέα; Και έχω κάμποσα τέτοια αλουμινένια θηκάκια!
    Να'σαι καλά κοπέλα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε η ιδέα μου!!!
      Φιλάκια!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  8. Στελλάκι μου πολύ ωραία ιδέα και για το βράδυ φωτισμένο αλλά και για την ημέρα χρωματισμένο
    Φιλάκαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου!!!!
    Καλό βράδυ!! Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φοβερό? Ολόκληρο κήπο από ρεσώ μπορείς να κάνεις! Μπράβο κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις!!! Πάω να φτιάξω κι άλλα και σε άλλα χρώματα!!!
      Φιλάκια
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  11. Πολλά μπράβο!Εκτός από πολύ ωραία ιδέα είναι και μια ωραία δικαιολογία για να φτιάξω (και να φάω )πολύ ωραία cup cake!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραία δικαιολογία μου έδωσες για να φτιάξω (και να φάω) cupcakes χαχαχα!!!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! Καλώς ήρθες στο σπιτάκι μου!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή