Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

A' Paris...

Ας κάνουμε μια βόλτα στο Παρίσι έστω και νοερά.
Μου ζητήθηκε να φτιάξω ένα δωράκι για μια κοπέλα που είχε γενέθλια.
Κολώνια, καλλυντικά, κοσμήματα είχαν πάει τα προηγούμενα χρόνια.
Ήθελαν κάτι πρωτότυπο.
Σκέφτηκα ένα καθρέφτη με μια νότα Παρισιού, θα ήταν ό,τι έπρεπε για το δωμάτιο της κοπέλας.
Έτσι έγινε αυτός ο καθρέφτης.
Πύργος του Άιφελ με Παριζιάνα
εδώ είναι ένα ροζ ποδήλατο... φανοστάτης και ένα παγκάκι για ερωτευμένους....
vintage ερωτικά γράμματα...
κάρτες με πεταλούδες και μια κορώνα...

Απ' ό,τι έμαθα το δώρο άρεσε πολύ.
Τόσο πολύ που θέλουν κι άλλο ένα με το Λονδίνο αυτή τη φορά.
Οπότε τώρα θα φτιάξω ένα ακόμα και θα το δείτε σε επόμενη ανάρτηση.
Καλή βδομάδα
Φιλάκια

26 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το θέμα ,όπως και η δουλειά σου!!!!Περιμένουμε και το άλλο!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφος ο καθρέφτης Στέλλα μου!!Υπέροχη η δουλειά σου!Πολύ ρομαντικός καί μέ άρωμα Παρισιού!!Η φίλη σου θά ξετρελάθηκε!Μπράβο σου!!Καλή εβδομάδα!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε.
      Η κοπέλα ενθουσιάστηκε!!!!
      Καλή εβδομάδα!!!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  3. Πράγματι είναι πολύ όμορφος με Παριζιάνικο αέρα και φινέτσα !!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φινέτσα του Παρισιού αρέσει σε όλες μας!!!!!
      Καλή εβδομάδα!!!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφος!!! Με το δίκιο τους ζήτησαν και έναν δεύτερο!!! Άντε να μας δείξεις και το Λονδίνο κορίτσι :)) Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Ετοιμάζω και το Λονδίνο!!!!!
      Φιλιά!!!!
      Καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  5. Ωραία η βόλτα στο Παρίσι και ο καθρέφτης !!!!Αναμένουμε ....... τη βόλτα στο Λονδίνο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετοιμάζεται και η βόλτα στο Λονδίνο!!!! χαχαχα!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Τελειο ειναι !!! Οτιδηποτε ειναι σε αυτο το vintage στυλ με τρελλαινει
    Καλημερα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!!!
      Και εμένα μου αρέσει πολύ το vintage στυλ.
      Καλημέρα!!!!

      Διαγραφή
  7. Νεφέλη μου καλημέρα....δε ξέρω αν το ξέρεις το παιδικο μου ονειρο ειναι ένα ταξίδι στο Παρίσι -Πύργος του Αιφελ...μου άρεσε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ αυτό που έφτιαξες και όλα ένα ένα που μας έδειξες.όμορφο..ρομαντικό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να πραγματοποιήσεις το όνειρό σου και να πας στο Παρίσι.
      Καλή εβδομάδα!!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  8. !!Τέλειος έγινε ο καθρέφτης, πολύ ωραίος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μας έκανες μια βολτίτσα στο Παρίσι και περάσαμε υπέροχα! Άντε περιμένω να μας πας και Λονδίνο τώρα χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχο το καδράκι σου...Με το δίκιο τους θέλουν και δεύτερο! Φαντάζομαι όμως, πως θα΄χει και συνέχεια το μέτρημα...
    Καλές δημιουργίες λοιπόν...
    Φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απίστευτη δουλειά, πανέμορφος ο καθρέφτης! Τυχερή η κοπέλλα που θα τον πάρει. Καλό σου απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α! Έχω παρόμοιες χαρτοπετσέτες που περιμένουν να ντεκουπαριστούν!
    Πανέμορφο θέμα!
    Στέλλα μου, σε ευχαριστώ πολύ που περνάς από όλες τις κλειστές αναρτήσεις μου ;-) Να'σαι καλά κοπέλα μου!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω να δω και τις δικές σου δημιουργίες με αυτές τις χαρτοπετσέτες.
      Νάσαι καλά!!
      Καλό απόγευμα!!
      Φιλιά

      Διαγραφή