Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

Γόβα στιλέτο (tutorial)

Ημέρα της γυναίκας σήμερα.
Χρόνια πολλά σε όλες μας.
Επειδή πολλές μου ζητήσατε οδηγίες για το καδράκι που έφτιαξα στην προηγούμενη ανάρτηση, σας δείχνω σήμερα βήμα-βήμα πώς το έκανα.
Έφτιαξα μια γόβα στιλέτο για να ταιριάζει και με τη σημερινή μέρα.
Θα χρειαστούμε
χαρτόνι ή ξύλο (για βάση)
χαρτόνι σάντουιτς (ή φελιζόλ με πάχος 1 εκ.),
ατλακόλ
κοπίδι,
ψαλίδι,
ξηλωτήρι
Κολλάμε το χαρτόνι σάντουιτς πάνω στο χαρτόνι (της βάσης) και όταν στεγνώσει η κόλλα σχεδιάζουμε την εικόνα που θέλουμε.
Με το κοπίδι χαράσσουμε (στο φελιζόλ)  όλες τις γραμμές.
Βάζουμε κόλλα στη γόβα και κολλάμε το ύφασμα...
Με το ξηλωτήρι σπρώχνουμε το ύφασμα μέσα στις εγκοπές. 
Με ένα ψαλίδι κόβουμε το ύφασμα που περισσσεύει αφήνοντας περίπου 1-2 εκ.
Με το ξηλωτήρι βάζουμε μέσα στις εγκοπές και το υπόλοιπο ύφασμα.
Με τον ίδιο τρόπο φτιάχνουμε και το φόντο και το πλαίσιο.
Το διακόσμησα με  δαντέλα μαύρη, κόκκινο υφασμάτινο λουλούδι, πέρλες και είναι έτοιμο να στολίσει την κρεβατοκάμαρά μου.
Ελπίζω να ήταν κατανοητές οι οδηγίες και αν θέλετε κάποια διευκρίνηση είμαι στη διάθεσή σας.
Καλή επιτυχία σε όποια το φτιάξει.

Καλή βδομάδα!!
Φιλάκια!!

33 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο και οι οδηγίες σου κατανοητές !!!!
    Σ ευχαριστούμε πολύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Χαίρομαι που οι οδηγίες είναι κατανοητές.
      Καλή βδομάδα!!!

      Διαγραφή
  2. Είναι απίθανο!!
    Μου άρεσαν πολύ και τα χρώματα που επέλεξες!!!
    Και οι οδηγίες σου απλές και κατανοητές!
    Να έχεις μια όμορφη μέρα, γλυκιά μου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα μου αρέσουν πολύ αυτά τα χρώματα και η συγκεκριμένη τεχνική.
      Καλή βδομάδα!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφο τό καδράκι σου Στέλλα μου!!
    Χρήσιμο τό tutorial σου!!Ευχαριστούμε!!
    Καλή εβδομάδα!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που είναι χρήσιμο το tutorial και αν το δοκιμάσεις θα ενθουσιαστείς!!
      Καλή βδομάδα!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο το καδράκι σου και οι οδηγίες σου κατανοητές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια η γόβα στιλέτο και οι οδηγίες σου κατατοπιστικότατες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι οδηγίες σου πολύ κατατοπιστικές Στέλλα μου και η γόβα σου πολύ όμορφη !!!
    Καλή σου εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου νάσαι καλά!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Καλή βδομάδα!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Τι ωραίο κολπάκι είναι τούτο;; Πολλά μπράβο!!!
    Ο οδηγίες που μας έδωσες είναι σούπερ!! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Ελπίζω να το δοκιμάσεις!!
      Καλή βδομάδα!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία ιδέα! Έγινε πανέμορφο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και ότι το είχα στο νου μου να περασω να δω ποτε θα εβαζες τις όδηγίες.. πραγματι πολύ κατατοπιστικές..και με ενα πολύ ωραιο αποτελεσμα... Στελλα μου... σε ευχαριστούμε...!πολύ...!να είσαι καλα και να περασεις μια ομορφη εβδομαδα φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε και που βρήκες τις οδηγίες κατατοπιστικές.
      Ελπίζω να φτιάξεις κι εσύ και να το θαυμάσουμε!!!!
      Καλή βδομάδα!!!!
      Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  10. Α τι ωραία ιδέα! Ευχαριστούμε και για τις οδηγίες! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφη δημιουργία ..Ευχαριστούμε
    για της οδηγίες..καλή συνεχεία Στελλα μου ...
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι ωραία ιδέα Στέλλα μου!!! Πολύ όμορφο το γοβάκι σου!!! Χρόνια μας πολλά, έστω και καθυστερημένα :))) Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Χρόνια μας πολλά!!
      Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφο καδράκι!!!! Υπέροχο χρώμα γόβας!!!!!! Γεια στα χέρια σου!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχη δημιουργία και πολύ ωραίο χρωμα!
    Καλο ξημερωμα κορίτσι μου!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κανονική Louboutin!
    Καλημέρα Στέλλα μου!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα για μοντέλο τις δικές μου γόβες Louboutin!!! χαχαχα ...Και ύστερα ξύπνησα!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  16. Υπέροχο Στέλλα μου και ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή