Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

Ζακέτα ζακάρ

Την ζακέτα αυτή μου την είχε πλέξει η μητέρα μου πριν από πολλά πολλά χρόνια.
Ήταν η αγαπημένη μου!!
Αφού την φόρεσα αρκετά χρόνια (την πρόσεχα πάρα πολύ με πλύσιμο στο χέρι και στέγνωμα οριζόντια πάνω σε πετσέτα), την κράτησα στη ντουλάπα μου γιατί εκτός του ότι μου άρεσε πολύ, μου θύμιζε και τη μητέρα μου που έχει φύγει από κοντά μας...

Κάποια στιγμή την είδε η ανηψιά μου και ξετρελλάθηκε!!!
Μου είπε ότι θα την προσέχει πολύ και θάχει κάτι να θυμάται τη γιαγιά της που έχει πάρει και το όνομά της.
Οπότε χαίρομαι ακόμη περισσότερο που θα τη φοράει η ανηψιά μου από το να είναι κλεισμένη μέσα στη ντουλάπα.

Είναι πλεγμένο με βελόνες, με μαλλί μοχαίρ...


Είναι πολύ όμορφος ο συνδυασμός των χρωμάτων και τα διαφορετικά σχέδια που έχει!!!

Ελπίζω να σας αρέσει κι εσάς όσο κι εμένα!!!
Καλό σ/κ!!!
Φιλάκια!!

34 σχόλια:

  1. Στέλλα μου είναι πολύ ωραία και η συναισθηματική της αξία την κάνει ανεκτίμητη.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και πράγματι η συναισθηματική της αξία είναι ανεκτίμητη!!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Τα χειροποιητα πλεκτα είναι ανεκτιμητα .
    Πολύ ωραίο σχέδιο και είναι πάλι της μόδας.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χειροποίητα πλεκτά είναι διαχρονικά!!!
      Νάσαι καλά!!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο, υπέροχο πραγματικά.Τρελαίνομαι για ζακάρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όχι απλώς μου αρέσει, την βρίσκω υπέροχη και τόσο καλά διατηρημένη.
    Η ανιψούλα σου θα την απολαύσει και θα καμαρώνει φορώντας την. Έχει όμορφα χρώματα και όμορφος κι ο συνδυασμός τους!

    Φιλιά Στέλλα
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ανιψιά μου την απολαμβάνει ήδη!!!
      Νάσαι καλά!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Είναι όντως υπέροχη και τα χρώματα που διάλεξε δένουν τόσο πολύ μεταξύ τους. Να την χαίρεται πλέον η ανιψούλα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χρώματα έχουν ταιριάξει πολύ μεταξύ τους και μου αρέσουν κι εμένα πολύ!!:))

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Στέλλα μου!!Είναι πολύ όμορφη η ζακέτα της μανούλας σου!!Φαίνεται σάν καινούργια!Καλοφόρετη στην ανηψούλα σου!Σίγουρα θά της θυμίζει την γιαγιά της,φορώντας την!Καλή εβδομάδα!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε φορά που βλέπω την ανιψιά μου να την φοράει, θυμάμαι την μητέρα μου...
      Καλό σ/κ!!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Είναι πανέμορφη η ζακέτα! Και προσεγμένη και με θαυμάσιους χρωματισμούς!
    Η ανηψούλα σου θα την κατα-ευχαριστηθεί!
    Χρυσοχέρα η μανούλα σου! Να τη θυμάσαι πάντα με αγάπη, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια ζακέτα με μεγάλη συναισθηματική αξία!!!
      Νάσαι καλά!!!
      Καλό σ/κ!!!
      Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  8. Αυτά τα πλεκτά Στέλλα μου έχουν πολύ δουλειά και σίγουρα θα την ευχαριστηθεί η ανιψιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν πάρα πολλή δουλειά και αυτό φαίνεται στο αποτέλεσμα!!!!

      Διαγραφή
  9. Εμενα μου άρεσε πολύ! Τι ωραία απο χερι σε χερι και θα μεινει στην οικογενεια!
    Μπραβο στη μανουλα!
    Καλό μας ξημέρωμα!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ευχαριστήθηκα πάρα πολύ που θα το φορέσει κι η ανιψιά μου!!!
      Καλό σ/κ!!!
      Φιλιά

      Διαγραφή

  10. Muito lindo, um primoroso trabalho.
    Uma lembrança preciosa de sua mãe.

    Boa semana!
    Beijinhos.
    ❤ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφη ζακέτα και φαίνεται ότι έχει πολλή δουλειά. Να τη χαρεί η ανιψιά σου.
    Να τη θυμάστε με αγάπη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Η ανιψιά μου τη φοράει συνέχεια και της αρέσει πολύ!!!
      Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  12. Υπεροχή η ζακέτα σου Στέλλα μου
    ειναι το σχέδιο και όμορφο χρώματα .. και καλό δουλεμένα ...καλή εβδομαδα ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απλά καταπληκτική, νομίζω αυτή που την φοράει τώρα έχει ξετρελαθεί!!!! χεχεχε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραία η ζακέτα Στέλλα μου ,οι θείες μου μας έφτιαχναν τετοια πλεκτά καιήταν πενέμορφα.Να τη χαρεί η ανεψιά σου ,να είστε όλοι καλά ,πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφα πλεκτά, φτιαγμένα με πολλή αγάπη...
      Να είσαι καλά!!
      Καλή βδομάδα
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  15. ────────────────────────────────────────
    ────────────────────────────────────────
    ───────────████──███────────────────────
    ──────────█████─████────────────────────
    ────────███───███───████──███───────────
    ────────███───███───██████████──────────
    ────────███─────███───████──██──────────
    ─────────████───████───███──██──────────
    ──────────███─────██────██──██──────────
    ──────██████████────██──██──██──────────
    ─────████████████───██──██──██──────────
    ────███────────███──██──██──██──────────
    ────███─████───███──██──██──██──────────
    ───████─█████───██──██──██──██──────────
    ───██████───██──────██──────██──────────
    ─████████───██──────██─────███──────────
    ─██────██───██─────────────███──────────
    ─██─────███─██─────────────███──────────
    ─████───██████─────────────███──────────
    ───██───█████──────────────███──────────
    ────███──███───────────────███──────────
    ────███────────────────────███──────────
    ────███───────────────────███───────────
    ─────████────────────────███────────────
    ──────███────────────────███────────────
    ────────███─────────────███─────────────
    ────────████────────────██──────────────
    ──────────███───────────██──────────────
    ──────────████████████████──────────────
    ──────────████████████████──────────────
    ────────────────────────────────────────
    ────────────────────────────────────────
    ¡Buen post!★MaRiBeL★

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχο το ζακετάκι σου Στέλλα μου!!
    Θα το χαρεί η ανηψιά σου και θα της θυμίζει την γιαγιά της. Έτσι και η κόρη μου, διάλεξε μερικά ρουχαλάκια της ίδιας της μαμάς μου, όταν μας άφησε τον περασμένο Ιούλιο, και τα φοράει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έχουμε πάντα τρυφερές αναμνήσεις από τις γιαγιάδες, με τις όμορφες δημιουργίες τους τις φτιαγμένες με αγάπη...
      Καλό σ/κ!!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  17. Η ζακετα είναι πραγματι Στελλα μου πολύ ιδιαίτερη και στα σχέδια της και στην συναισθηματικη της αξια... η ανηψια σου θα την φορα και θα την θυμαται να είσαι καλά και να περνας ακομα καλυτερα...φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου είναι πολύ μεγάλη η συναισθηματική της αξία και η ανηψιά μου την έχει ευχαριστηθεί!!!!
      Νάσαι καλά!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή