Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017

Φριβολιτέ

Πρώτη ανάρτηση για το 2017.
Πρώτη ανάρτηση για τον 1ο μήνα του έτους.
Πρώτη απόπειρα για το φριβολιτέ.
...κάτι η διάθεση που ήταν πεσμένη, κάτι που δεν είχα όρεξη για κατασκευές, κάτι ο κακός καιρός, κάτι τα λόγια του παπά, άργησα να κάνω ανάρτηση.
Όμως τρώγοντας έρχεται η όρεξη...
Μόλις ξεκίνησα να φτιάχνω έστω κι αυτά τα μικρά μοτίβα άλλαξε η διάθεση και ένιωσα περισσότερη χαρά όταν η ανιψιά μου ξετρελάθηκε με τις κουκουβάγιες.
Το πρώτο το έφτιαξα με μεταλλικό νήμα...


Οι κουκουβάγιες είναι σε ροζ χρώμα με χάντρες μωβ-λιλά για μάτια.

Θέλω να δείξετε επιείκεια γιατί έχουν ξηλωθεί αρκετές φορές και πάλι βλέπω κάποιες ατέλειες αλλά δεν άντεχα για άλλο ξήλωμα.
Πιστεύω να συνεχίσω γιατί έχω πολλά στο νου μου που θέλω να φτιάξω.
Να είστε καλά και να έχετε μια υπέροχη βδομάδα.

10 σχόλια:

  1. καλά έκανες και δεν τα ξήλωσες ξανά, κάποια στιγμή πρέπει να απολαύσουμε τον κόπο μας, ακόμα κι αν το αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που θέλουμε. Με το χρόνο θα έρθει κι αυτό.
    Εγώ πάντως, που δεν είμαι σε θέση να διακρίνω τέλειες, τα βρίσκω υπέροχα! Και πολύ κουραστικά να τα φτιάξει κάποιος... Μπράβο σου!
    Καλή χρονιά, λοιπόν! Έκανες δημιουργικό ποδαρικό με κάτι καινούριο και μ' αρέσει πολύ, να σου φέρει τύχη καλή!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά Στέλλα μου !!! ΔΕν έχω προσπαθήσει να φτιάξω αυτά τα μικρά αριστουργήματα γιατί θα πρέπει να έχουν και πολύ λεπτή δουλειά !! Εμένα μου φαίνονται πολύ όμορφα και έχει δίκιο η μικρή που της αρέσουν οι κουκουβάγιες !!
    Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά Στέλλα μου, με υγεία και χαρές!
    Πολύ όμορφα είναι, δεν την έχω υπόψη μου την τεχνική, αλλά το αποτέλεσμα είναι ωραίο. Καλή συνέχεια να έχεις, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά Στέλλα μου, με υγεία και αγάπη! Δεν γνώριζα πως λέγεται φριβολιτέ αυτή η τεχνική!! Καλή αρχή λοιπόν και απ'ότι βλέπω γίνονται πολύ ωραία στολιδάκια, κοσμηματάκια και άλλα! Και οι κουκουβαγιούλες έγιναν πολύ όμορφες!!! Να τις χαρεί η ανηψούλα σου! Θα περιμένω να δώ κι άλλα τέτοια έργα σου!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά Στέλλα και να είσαι σίγουρη ότι εμείς που δεν γνωρίζουμε την τεχνική του φριβολιτέ τις βρίσκουμε τις κουκουβάγιες πανέμορφες, δίκιο έχει η ανηψούλα σου !!! Άντε αφού έκανες την αρχή θα συνεχίσεις με περισσότερη όρεξη !!!! Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στέλλα μου εγώ δεν βλέπω ατέλειες βέβαια δεν ξέρω αυτή τη τεχνική ξέρω όμως ότι οι κουκουβαγιες με έκαναν να θέλω να ψάξω πώς γίνεται!!!!!!! Αν και βλέπω ότι έχουν πολύ δουλειά!!!!!!! Καλή συνέχεια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στέλλα μου είναι όλα υπέροχα! Δεν γνώριζα καθόλου αυτή την τεχνική. Καλή αρχή στις δημιουργίες σου και καλή χρονιά να έχεις, ευτυχισμένη και δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στελλίτσα μου, τι ιδιαίτερο είναι αυτό που καταπιάστηκες!!!Εύχομαι να είσαι καλά και σύντομα να μας δείξεις πολλά και ωραία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απο πότε έχεις να μπεις εδώ Στελλα μου;
    Και απο τότε εχω να έρθω και εγώ...ντροπή μου... εστω και αργα ηρθα να σε ευχαριστησω για τις ευχες σου.. και το περσαμα στο μπλοκ μου να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα.. φιλακιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πόσο όμορφα! Σου αξίζουν χίλια μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή