Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

"ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΓΑΛΑΖΙΟ" ....

Τοπία και παραλίες της Αμοργού.



Είχα πάει σε μια έκθεση "το τουριστικό πανόραμα" και είχα κρατήσει κάποια φυλλάδια από όλη την Ελλάδα.
Θυμάμαι είχα γεμίσει πολλές σακούλες με προσπέκτους, γιατί όλα ήταν πολύ όμορφα.


Η μονή Παναγίας της Χοζοβιώτισσας που είναι ορατή μόνο από την θάλασσα και είναι αρχιτεκτονικό αριστούργημα του 10ου αιώνα.





Παραλία της Αγίας Άννας που γυρίστηκε η ταινία "το απέραντο γαλάζιο"
Ηλιοβασίλεμα!!!!!

Σοκάκια με παραδοσιακές λιχουδιές από ξεροτήγανα (τηγανιτές πίτες με σέσκουλα και μάραθο), πατατάτο (κατσικάκι με πατάτες στο φούρνο), λαδοτύρι, παστέλι, είναι αυτά που δεν πρέπει να παραλείψετε να δοκιμάσετε.


Κατάπολα.






Τι όμορφη που είναι η Ελλάδα μας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Καλά να περάσουν όσοι την επισκεφθούν.

25 σχόλια:

  1. Στέλλα μου με τις φωτογραφίες ταξίδεψα στην Αμοργό, δεν έχω πάει...κάποτε θα ήθελα να πάω.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να γίνει το όνειρό σου πραγματικότητα!!!!
      Φιλάκια!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  2. Με τις φωτογραφίες αυτές μας έκανες να ταξιδέψουμε απόψε στην όμορφη Αμοργό και να ευχαριστηθεί η ψυχή μας με την ομορφιά της χώρας μας !!! Καλό σου βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χώρα μας είναι γεμάτη ομορφιές που περιμένουν να τις ανακαλύψουμε.
      Καλό σου βράδυ!!!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  3. υπεροχες φωτο φιλη μου!
    ταξιδεψα μαζι σου!

    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλη η Ελλάδα είναι μία υπέροχη φωτογραφία.
      Φιλιά!!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  4. Καμιά χώρα δεν είναι σαν την Ελλάδα μας!
    Σε καμιά δεν θα βρεις αυτό το απέραντο γαλάζιο!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ τι μου θυμίζεις ...Έχω χρόνια να ταξιδέψω στα νησιά μας!
    Υπέροχες οι επιλογές σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι να ταξιδέψεις στα νησιά μας σύντομα.
      Φιλιά!!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  6. Ωραία βόλτα μας χάρισες! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που ήρθατε μαζί μου σ' αυτή την μικρή απόδραση.
      Φιλιά!!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  7. Τι ομορφιά Θεέ μου...δεν έχω πάει ποτέ στην Αμοργό και με έκανες να τη λαχταρίσω!! Σε ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο νησί η Αμοργός!!!! Η επίσκεψη στην Χοζοβιώτισσα θα μου μείνει αξέχαστη!!!
    Μήπως έχεις σχέση με το νησί??????????
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω σχέση με το νησί, αλλά μου άρεσαν πολύ τα τοπία και οι παραλίες, καθώς και η μονή της Χοζοβιώτισσας.
      Φιλιά!!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο!!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  9. Είναι τόσο όμορφες που σε ταξιδεύουν.
    Φιλάκια.
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η Ελλάδα έχει πολλές ομορφιές , τυχεροί αυτοί που μπορούν να τις επισκέπτονται. Δυστυχώς εμείς δεν έχουμε τώρα πλέον τη δυνατότητα αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο. Κρίμα που δεν μπορούμε να τις επισκεφθούμε.
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  11. Απιστευτες εικονες! Ποση ομορφια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ελλάδα είναι πανέμορφη όπως και η Κύπρος άλλωστε.
      Φιλιά!!!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  12. Δε θ ατο πιστέψεις! ΑΠόψε η κόρη μου μ ανακοίνωσε οτι οταν έρθει Ελλάδα τον Αυγουστο,θα πάνε Αμοργό! Τέτοια σύμπτωση;;;
    Εγω της πρότεινα Κύθηρα,σαν πιο κοντά μας κι εξίσου όμορφα,στην ΑΜοργό δεν έχω πάει,ταξιδεύω μόνο κοντά της με το ποίημα του Γκάτσου,τώρα και με τις μοναδικες σου φωτογραφίες!!!
    Ονειρα γλυκά απόψε,στο απέραντο γαλάζιο της Ελλαδάρας μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς να την δεχτείς την κόρη σου και όπου και να πάει, είτε Κύθηρα, είτε Αμοργό, είτε Ζάκυνθο,
      παντού είναι υπέροχα στο απέραντο γαλάζιο της Ελλαδάρας μας.
      Πολλά φιλιά!!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα!
    Δεν έχω πάει στην Αμοργό και πολύ θα το ήθελα... δείχνει υπέροχη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σου εύχομαι να πας σύντομα και να περάσεις καλά.
    Φιλιά!!!
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή