Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

Ο ΝΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟΣ...

Είναι νέος, είναι ωραίος και μου κάνει όλα μου τα χατήρια...
Φυσικά σας μιλάω για τον καινούργιο μου υπολογιστή και είμαι πολύ χαρούμενη γι αυτό.
Είχα σοβαρό πρόβλημα με τον παλιό και δεν έμπαινα στα σπιτάκια σας και όποτε έβρισκα ευκαιρία έγραφα από το pc μιας φίλης μου.
Τώρα θα προσπαθήσω να επανορθώσω.
Βέβαια δεν κάθησα με σταυρωμένα χέρια...
Έφτιαξα αυτό το βραχιολάκι σε αυτοσχέδιο αργαλειό από ένα κουτί παπουτσιών και ήταν αρκετά χρονοβόρο γιατί το έφτιαξα πρώτη φορά.
Οι χαντρούλες είναι σε χρώματα μαύρο, άσπρο, πράσινο και κίτρινο σε έθνικ στυλ.
Ενθουσιάστηκα με το αποτέλεσμα και σκέφτομαι να φτιάξω και άλλο.

Μετά έφτιαξα ένα κολιέ macrame με σχοινί στο φυσικό του χρώμα και κεραμικές χάντρες σε καφέ χρώμα.

Το καλύτερο σας το άφησα για το τέλος.
Η γλυκύτατη φίλη Κική από το blog ΕΚΦΡΑΣΟΥ μου έστειλε αυτό το πανέμορφο φουλάρι σε πορτοκαλί χρώμα και έχει πάνω πεταλουδίτσες...

...μαζί με ένα κολιέ με πεταλούδα.
Τις πεταλούδες τις λατρεύω!!
Κική μου σε ευχαριστώ πολύ για όλα καθώς και για τα όμορφα λόγια που έγραψες στην κάρτα και που σκέφτηκες ότι μου αρέσουν οι πεταλούδες!!!
Νάσαι πάντα καλά και ευχαριστώ για την αγάπη και την γενναιοδωρία σου.
Καλό τριήμερο!!
Φιλιά!!!

28 σχόλια:

  1. καλορίζικος!!!!!!!!!!!!!!!! πολύ ωραία τα έργα σου!!! να χαίρεσαι τα όμορφα δώρα σου, καλοφόρετα. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Όσο για τα δωράκια μου, μου αρέσουν πάρα πολύ και τα έχω χρησιμοποιήσει ήδη.
      Φιλάκια πολλά
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  2. Όμορφα τα κοσμήματα. Να χαρείς το καινούργιο σου p/c και τα δωράκια σου.
    Καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ! Ελπίζω να μην έχω πια προβλήματα με τον υπολογιστή!!!
      Όσο για τα δωράκια μου αρέσουν πολύ!
      Καλό τριήμερο
      Φιλάκια
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα τα κοσμήματα που έφτιαξες και να χαρείς τα δώρα που έλαβες τα πανέμορφα !!! Καλορίζικος ο νέος υπολογιστής !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά σερφαρίσματα με το νέο εργαλείο Νεφέλη μου.Εδω με τον αυτοσχέδιο αργαλειό έκανες ομορφα βραχιόλια ,με νέο υπολογιστή,τιιιιι;;;;;
    Καλό 3ήμερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      ...και είδομεν... η συνέχεια επί της οθόνης...
      Φιλιά πολλά
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  5. Καλορίζικος ο νέος υπολογιστής! Το βραχιόλι είναι καταπληκτικό και μόνο ότι είναι το πρώτο σου στον αργαλειό δε φαίνεται. Αλλά και το κολιέ άκρως καλοκαιρινό, θα το ευχαριστηθείς πολύ όπως και τα όμορφα δώρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
      Φιλάκια
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  6. Πολυ ομορφα τα κοσμηματα καθως και τα δωρακια της Κικης :)
    Να τα χαρεις οπως και τον καινουριο σου υπολογιστη
    Φιλακια πολλα και καλη Κυριακη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου !!!
    Καλά σερφαρίσματα !!!!!!Καλορίζικος ο νέος υπολογιστης !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!!
      Τώρα με τον καινούργιο υπολογιστή ετοιμάζομαι για τρελό σερφάρισμα (γιατί έχω πάθει στερητικό σύνδρομο)!!!! χαχαχα
      Φιλάκια
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  8. Καλορίζικος ο νέος σου υπολογιστής Στέλλα μου , τώρα τον αυτοσχέδιο αργαλειό δεν τον κατάλαβα , το αποτέλεσμα πολύ όμορφο!!!
    Τα δωράκια της υπέροχης Κικής να τα χαρείς γιατί είναι δώρα αγάπης!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Όσο για τον αυτοσχέδιο αργαλειό έκανα εγκοπές σε ένα κουτί παπουτσιών στις δυο πλευρές του και εκεί πέρασα τις κλωστές και μετά πέρασα τις χάντρες. Κάποια στιγμή θα σας το δείξω.
      Φιλάκια
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  9. Με γεια τον υπολογιστή σου, Νεφέλη! Όμορφα τα χειροποίητα σου, αλλά και τα δωράκια! Να τα χαρείς! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ ζηλεύω! Ο δικός μου τελευταία τα έχει παίξει! :(((
    Τελικά είσαι αστέρι στις χειροτεχνίες :)))
    Να χαίρεσαι τα δωράκια σου!
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα ο δικός ου τα είχε παίξει, αλλά τώρα ησύχασα.
      Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου!
      Καλή βδομάδα
      Φιλάκια
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  11. Καλημερα φιλη μου!
    Χαιρομαι τοσο που σου αρεσαν τα δωρακια!
    Εγω ευχαριστω για ολα! <3

    καλη εβδομαδα να εχουμε!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα δώρα αγάπης μας δημιουργούν ωραία συναισθήματα!!
      Καλή βδομάδα
      Φιλάκια
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  12. Με γεια ο υπολογιστής και τα δωράκια σου. Το βραχιόλι μου αρέσει πολύ γιατί λατρεύω έθνικ αξεσουάρ! Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ.
      Τα έθνικ μου αρέσουν κι εμένα πολύ.
      Φιλάκια!!!!
      Καλή βδομάδα
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  13. Νέος υπολογιστής!! Τι τέλεια!! Θα ευχαριστηθείς σερφάρισμα τώρα χαχα. Πολύ όμορφο το βραχιολάκι!!
    Να χαρείς τα δώρα σου καλή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Από σερφάρισμα άλλο τίποτα!! Δεν λέω να ξεκολλήσω!! Καινούργιο κοσκινάκι μου....
    Σε ευχαριστώ πολύ!!!
    Καλή βδομάδα
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή