Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

Επί του πιεστηρίου...

Το φθινόπωρο είναι η εποχή που πέφτουν τα φύλλα και έχουν πολύ ωραία χρυσοκόκκινα χρώματα καθώς και διάφορες αποχρώσεις του καφέ.
Μαζεύω φύλλα που μου αρέσουν τα χρώματα και τα βάζω στο "πιεστήριο" που μου είχε φτιάξει ο πατέρας μου εδώ και πολλά χρόνια.
Είναι δύο τετράγωνα ξύλινα κομμάτια και ενδιάμεσα βάζω δύο στυπόχαρτα και ανάμεσα τα φύλλα ή τα λουλούδια.
Μετά βάζω βίδες και τα σφίγγω με τα παξιμάδια και τα αφήνω να πατικωθούν και να μείνουν τα χρώματά τους.
Αν δεν έχετε ξύλα μπορείτε να τα αποξηράνετε ανάμεσα σε βιβλία.
Τα χρησιμοποιούμε σε διάφορες κατασκευές.



Κόλλησα τα λουλούδια σε χαρτόνι και έφτιαξα αυτές τις δύο συνθέσεις.



Αυτά τα δύο κάδρα θα στολίσουν το σαλόνι μου.
Καλό σ/κ!!

32 σχόλια:

  1. Με πήγες χρόνια πίσω Στέλλα μας, Κάπου στα εκεί... στα γυμνασιακά, που μέσα στα βιβλία μου, πάντα έβαζα φύλλα και λουλούδια για να αποξηραίνονται!!!
    Καλό Σαββατόβραδο εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίες οι μαθητικές μας αναμνήσεις.... κι εγώ από τότε άρχισα να αποξηραίνω τα λουλούδια και σιγά σιγά να φτιάχνω διάφορες κατασκευές!!
      Καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφα τά καδράκια σου Στέλλα μου!!
    Ακρως Φθινοπωρινά!!Στά μαθητικά μου χρόνια,θυμάμαι πού έβαζα λουλούδια ανάμεσα στίς σελίδες τών βιβλίων!!Τί μού θύμισες!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου θύμισα ευχάριστα μαθητικά χρόνια!!!
      Καλό βράδυ!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Είναι υπέροχα Στέλλα μου, υπέροχα πραγματικά. Κατά καιρούς έφτιαχνα και εγώ αλλά δεν κράταγαν για πάντα και αυτό με στεναχωρούσε. Κάποια στιγμή διαλύονται. Πάντως έτσι όπως τα έφτιαξες προστατεύονται περισσότερο! Φιλιά και όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αυτόν τον τρόπο διατηρούνται για χρόνια και στο λέω σίγουρα γιατί έχω φτιάξει κι άλλα και δεν έχουν πάθει απολύτως τίποτα!!
      Καλό βράδυ!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Κι εγώ έχω έφτιαχνα συχνά τέτοιες συνθέσεις με φύλλα και λουλούδια. Ένα τέτοιο καδράκι μάλιστα, έχω απέναντί μου τώρα που σου γράφω!!!! Και το έχω 36 ολόκληρα χρόνια!!!!!!!! Μάλιστα είχα σκοπό να σας το δείξω κάποια μέρα. Πολύ όμορφα έγιναν τα κάδρα σο, Στέλλα μου. Πραγματικά στολίδια για το σαλόνι σου! Σ'ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιό σου στην ανάρτησή μου!
    Πολλά φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Περιμένω να δω και το δικό σου!!!!
      Καλό βράδυ!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφα έγιναν τα κάδρα σου !!!!!
    Τα φθινοπωρινά φύλλα είναι ότι πρέπει για αποξήρανση, μια και τα χρώματά τους είναι φανταστικά !!!
    Καλή Κυριακή !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Τα φθινοπωρινά φύλλα έχουν πολύ όμορφα χρώματα και είναι ό,τι πρέπει για αποξήρανση!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Ούτε φύλλο δεν πάει χαμένο ε Στέλλα μου !!!Αυτήν την τεχνική ούτε που την γνώριζα αλλά πραγματικά αξίζει γιατί βλέπω ότι έγιναν υπέροχα και τα δυο !!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως το λες "ούτε φύλλο δεν πάει χαμένο" χαχαχα
      Είναι εύκολη τεχνική και μπορείς να κάνεις πολλά!!!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Η φύση και τα θαύματά της μέσα από τα χεράκια σου!!!!
    Υπέροχα τα κάδρα σου!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάρα πολύ όμορφα Στέλλα!!! Οι συνθέσεις σου σίγουρα θα είναι ένα στολίδι στο σαλόνι σου! Τυχεροί οι καλεσμένοι που θα έχεις στο σπίτι σου και θα μπορούν να τα θαυμάσουν!!!
    Καλή Κυριακή σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!
      Καλό βράδυ!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφα.
    Δε την είχα ξαναδει αυτή την τεχνική.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτά τα δυο κάδρα είναι υπέροχα!! Πολλά γλυκά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απίθανα τα έφτιαξες. Και οι δύο συνθέσεις είναι υπέροχες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κι εγώ αποξηραίνω έτσι φύλλα, ειδικά τα φθινοπωρινά που έχουν υπέροχα χρώματα! Χρησιμοποιώ όμως βιβλίο, ή περιοδικά.
    Υπέροχα τα καδράκια σου!
    Φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα έχουν υπέροχα χρώματα τα φθινοπωρινά φύλλα. Και μέσα σε βιβλία αποξηραίνονται ωραία.
      Πολλά φιλιά!!!!
      Καλή εβδομάδα!!!!!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχα τα κάδρα που έφτιαξες Στελλα , μοναδικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτικές και οι δυο συνθέσεις!
    Σε ευχαριστώ Στέλλα μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να 'σαι καλά!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!
    Καλό Σ/Κ
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στελλα ειμαστε της ιδιας σχολης
    και τα δυο καντρα ειναι πολυ ομορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είμαστε της ίδιας σχολής ε; χαχαχα!!!!!
    Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχες οι συνθέσεις σου Στέλλα μου!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή