Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

...Πετραδάκι, πετραδάκι....

 ...έφτιαξα αυτό το ψηφιδωτό.
Είναι μια αχιβάδα σε μπεζ-καφέ χρώμα.
Είναι το πρώτο μου ψηφιδωτό και παρακαλώ για την επιείκειά σας.
 Θέλει πολλή υπομονή και μου πήρε αρκετό χρόνο για να το φτιάξω, αλλά μου αρέσει συνεχώς να δοκιμάζω καινούργια πράγματα.
Τις ψηφίδες τις έκοψα από ράβδους γρανίτη...
Μου άρεσε σαν θέμα το κοχύλι και τα χρώματά του.
 Η τεχνική αυτή μου άρεσε πολύ και ξεκίνησα και δεύτερο σχέδιο που δεν πρόλαβα ακόμη να το τελειώσω.
Είναι ένας ήλιος σε γήινα χρώματα και θα γίνει ρολόι όταν τελειώσει.

Αυτά είναι τα δύο ψηφιδωτά μου (το ένα ημιτελές) και σταματήστε να τα συγκρίνετε με τα ψηφιδωτά της Αμφίπολης!!! χαχαχα
Κάποια στιγμή θα γίνει λίγο καλύτερη (ελπίζω) και η δική μου τεχνική.
Καλό βράδυ!!!
Φιλάκια!!!

36 σχόλια:

  1. Υπέροχα και τα δύο Στελλα !!!!! Το μέλλον σου με τα ψηφιδωτά διαγραφεται λαμπρό !!!!! ΜΠΡΑΒΟ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να έχω λαμπρό μέλλον; χαχαχα!!!
      Καλό μήνα!!
      Φιλάκια!!!:)

      Διαγραφή
  2. Σε θαυμάζω για την υπομονή σου!! Τα έκοψες και μόνη σου!! Μου αρέσουν τα ψηφιδωτά γιατί μου θυμίζουν νησί αλλά και μέρη όπως είναι η Σεβίλη, η Πορτογαλία, μη με ρωτήσεις πως..έτσι το έχω βάλει στο μυαλό μου ;)) Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσουν κι εμένα πολύ τα ψηφιδωτά και άρχισα να τα φτιάχνω γιατί είχα δει ψηφιδωτά στη Ρόδο και στις Σπέτσες και μου άρεσαν πάρα πολύ!!!
      Καλό μήνα!!
      Φιλάκια!!!:)

      Διαγραφή
  3. Στέλλα μου φαντάζομαι ότι θέλουν και πολύ δουλειά και υπομονή !!! Μπράβο σου λοιπόν και να συνεχίσεις!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλει πραγματικά πολλή δουλειά και υπομονή αλλά το αποτέλεσμα σε αποζημιώνει.
      Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Καλό μήνα!!!
      Πολλά φιλάκια!!:)

      Διαγραφή
  4. Είναι πανέμορφα !!!
    Μπράβο, γεια στα χέρια σου και καλή συνέχεια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα όμορφά σου λόγια!!
      Καλό μήνα!!
      Φιλάκια!!!:)

      Διαγραφή
  5. Α πα πα!!!! Πόση δουλειά.... πόση υπομονή και πόση τέχνη για να βγουν τόσο όμορφα!!!!!!!! εγώ δεν θα τολμούσα κάτι τέτοιο ούτε με έτοιμες ψηφίδες!!!! Υπέροχα και τα δύο Στέλλα μου!!!! Καλή συνέχεια!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω ότι εσύ μπορείς να κάνεις ό,τι βάλεις στο μυαλό σου!!!
      Καλό μήνα!!
      Φιλάκια!!!:)

      Διαγραφή
  6. Πάρα πολύ καλή δουλειά Στέλλα και όλοι αντιλαμβανόμαστε πόση υπομονή απαιτεί αυτή η διαδικασία!!! Καλή επιτυχία και στο ημιτελές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό κι αν είναι χόμπυ της υπομονής!!!Χαρά στο κουράγιο σου και με ψηφίδες χειροποίητες Νεφέλη μου!!!
    Ειλικρινά θαυμάζω τ αποτέλεσμα.Γιατί αν έφτιαξες αυτό ως αρχάρια,τότε τι να περιμένουμε ως πεπειραμένη;;;
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλει πολλή υπομονή αλλά είναι πολύ αγχολυτικό!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!!
      Καλό μήνα!!
      Φιλάκια!!!:)

      Διαγραφή
  8. Μπράβο στήν υπομονή σου Στέλλα μου!!Αξιζε όμως!!Τέλεια η δουλειά σου!!Πολύ εντυπωσιακά τά σχέδια τού ψηφιδωτού!Τό έχης φίλη μου!!Συνέχισε!!Καλό μεσημέρι!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Τα ωραία σου λόγια μου δίνουν κουράγιο να συνεχίσω!!!
      Καλό μήνα!!
      Φιλάκια!!!:)

      Διαγραφή
  9. Να γιατί λένε ότι το καλό πράγμα αργεί να γίνει!!!
    Υπέροχα τα ψηφιδωτά σου!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εξαιρετικά! Ακόμη και ο ήλιος δείχνει ήδη υπέροχος, κι ας είναι μισοτελειωμένος.
    Συγχαρητήρια! Μπορώ να φανταστώ πόση επιμονή και υπομονή θέλουν...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Ελπίζω να τελειώσω σύντομα και τον ήλιο!!!!
      Καλό μήνα!!
      Φιλάκια!!!:)

      Διαγραφή
  11. Το ψηφιδωτό είναι κάτι που θέλει πολύ υπομονή αλλά το αποτέλεσμα σε δικαιώνει. Ανυπομονώ να το τελειώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...Κι εγώ ανυπομονώ να το τελειώσω!!!
      χαχαχα
      Καλό μήνα!!
      Φιλάκια!!!:)

      Διαγραφή
  12. Γεια στα χέρια σου και την υπομονή σου κορίτσι!!!!
    Πανέμορφα και τα δύο, ακόμα και το ημιτελές:)
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο σου! πιστεύω ότι και ο ήλιος σου θα γίνει πανέμορφος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτικά τα ψηφιδωτά σου Στέλλα μου. Ακόμη και το μισοτελειωμένο φαίνεται ήδη πανέμορφο!!! Καλό μήνααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολλά μπράβο Στέλλα μου! Είναι πανέμορφα! Μ΄αρέσει που καταπιάνεσαι με τόσα και τα κάνεις όλα όμορφα :)) Καλό μήνα, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!!!
      Καλό μήνα!!!
      Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  16. Στελα καλημερα
    δεν καταλαβα θες να πεις οτι δεν ειναι ωραιος ο ηλιος σου ???
    και τα δυο ειναι πολυ ομορφα
    γεια στα χερια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!!
      Χθες συναντηθήκαμε με την αδελφή σου στη Χειροτέχνικα και περάσαμε πολύ ωραία. Μακάρι να ήσουν κι εσύ.
      Καλό μήνα!!!

      Διαγραφή
  17. Μα πόση υπομονή χρειάζονται;
    Υπέροχα Στέλλα μου!
    Φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μεγάαααααλη υπομονή!!!!!!!!
    Σε ευχαριστώ!!!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλε πως μου ξεφυγε εμενα αυτοοοοο?ονειρεμενα κ τα δυο..........χαρμα οφθαλμων οπως η πεταλουδα σου στο μπαζααρ της ΚΟΖΑΝΗΣ την ματιασα για το δωματιο των κοριτσιων παντα ηθελα μια τετοια κατασκευη απο μικρο παιδι αλλα δεν πιαστηκα ποτε ....τωρα την αποχτησα λοιπον...κ οταν γυρισα πισω να δω τινος ειναι.......τρελαθηκααα μα ποοοοοσο μικρος ειναι αυτος ο κοσμος μας...τιποτα δεν γινεται τυχαιαααααααα......να σαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ' ό,τι φαίνεται τίποτα δεν σου ξεφεύγει!!! χαχαχα
      Χάρηκα πάρα πολύ που πέρασες τόσο ωραία στο μπαζάρ της Κοζάνης και γνώρισες τόσο ζεστούς ανθρώπους και χαίρομαι ακόμα περισσότερο για την πεταλούδα που θα κάνει παρέα στα παιδιά σου!!!
      Σίγουρα τίποτα δεν γίνεται τυχαίαααααααα!!
      Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή