Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015

Στολίδια για την "Πρωτοβουλία για το παιδί"

'Ένα δεματάκι είναι στο δρόμο για την "Πρωτοβουλία για το παιδί".
Ελπίζω να φτάσει εγκαίρως!!
Όλα είναι στολίδια για το δέντρο.
Πουλάκια από χοντρό χαρτόνι, με σφραγίδες, δαντέλες και πατίνα περασμένα σε οικολογικό σπάγκο για να μπορούν να κρεμαστούν.



Αυτή τη φορά επιστράτευσα και την αδελφή μου που έφτιαξε αυτά τα δεντράκια από λινάτσα.
Έχουν πάνω δαντέλες και ο κορμός είναι από ένα μασουράκι και έχει βαφτεί καφέ...
...αστεράκια κεντημένα με χρυσό και καφέ μεταλλικό νήμα...
...δαντέλες, με κουμπιά, παγιέτες και πέρλες...


..Και μερικά φύλλα μανόλιας με decoupage...



Αυτές τις πολύ όμορφες χαρτοπετσέτες μου τις έστειλε η Ευγενία από το blog "Κορίτσια για σπίτι"
Περάστε από το blog να δείτε τις πολύ όμορφες δημιουργίες τους!!!
Έχω ξετρελαθεί και ήδη έχω σκεφτεί πού θα τις χρησιμοποιήσω.
Ευγενία μου σε ευχαριστώ πολύ-πολύ.

Σας αφήνω γιατί έχω ένα μπαζάρ στο σχολείο του ανηψιού μου και το σπουδαιότερο απ' όλα, έχει γενέθλια ο γιος μου την Πέμπτη και θέλει να κάνει πάρτυ...
Δεν προλαβαίνωωωω...
Φιλιά!!!

23 σχόλια:

  1. Στέλλα μου πολύ όμορφα τα στολίδια που ετοίμασες. Ας έχουν καλή επιτυχία στο bazzar.
    Χρόνια πολλά στο αγόρι σου να το χαίρεσαι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και ελπίζω το μπαζάρ να έχει επιτυχία!!!
      Καλή βδομάδα!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. χρόνια πολλά στον γιό σου!
    Πανέμορφα τα μικρά στολιδάκια και για καλό σκοπό!
    σημ. δες τα e-mail σου
    αφιερωμένο:
    https://www.youtube.com/watch?v=5abGk4VBgE8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!
      Καλή βδομάδα!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Τί όμορφα πραγματάκια φτιάξατε?!
    Τί ζεστά χρώματα! Και τόσο χαρούμενα ταυτόχρονα! Θα κάνουν πολλά μουτράκια χαρούμενα!
    Καλά, οι χαρτοπετσετσούλες που σου έστειλαν, απ' ό,τι βλέπω είναι για κάθε περίσταση! Θα μεγαλουργήσεις-είμαι σίγουρη!
    Δεν σε απασχολώ άλλο! Άντε να συνεχισεις τις ετοιμασίες του πάρτυ! Να το χαίρεσαι το αστεράκι σου! Κάθε καλό στη ζωή του!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...Πάντα με μια καλή κουβέντα στο στόμα!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννα μου!!
      Πολλά πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλα να τον χαίρεσαι !!!!
    Πολυ όμορφα στολίδια ...τελεια...μπράβω σε σένα και στην αδερφή σου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλοτάξιδα και καλοπούλητα όλα !! Χρόνια πολλά στο γυιόκα σου και να τον καμαρώνεις !! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είναι καλοτάξιδα!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!!
      Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχα όλα!
    Να χαίρεσαι το γιο σου και να τον καμαρώνεις! Να είναι πολύχρονος και γερός και να περάσετε τέλεια αύριο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια όλα τα στολιδακια που εφτιαξες Στελλα μου τα πουλακια τα δεντρακια και τα φυλαρακια ολα ειναι πολύ όμορφα να είστε καλά και του χρόνου φιλη μου να περνας ομορφα ..και να χαιρεσαι απο τωρα τον γιο΄σου να τα εκατοστησει να τον καμαρωνεις .. φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πανέμορφα τα στολίδια σου. Πάντα γερή να φτιάχνεις τέτοιες ομορφιές και για καλό σκοπό. Καλή δημιουργική εβδομάδα εύχομαι!!!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 'Αργησα να περάσω, αλλά θαύμασα τα ωραία στολίδια που έφτιαξες όπως και τα δεντράκια της αδελφής σου!!! Και του χρόνου, να είστε καλά!!! Να χαίρεσαι και τον γιόκα σου, Στέλλα μου!!
    Καλή εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Νάσαι καλά!!!
      Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  10. Στέλλα μου τι όμορφα πράγματα που έφτιαξες!! Καλοτάξιδα και καλοπούλητα να είναι!! Να χαίρεσαι τον γιό σου και να τον καμαρώνεις πάντα!! Πολύχρονος και ευτυχισμένος!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά με υγεία, ευτυχία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σε σένα με υγεία και πολλά χαμόγελα!!:)

      Διαγραφή