Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015

Χριστουγεννιάτικα στολίδια για το "Άρτος και Δράση"

Σε ένα περίπατό μου στο πάρκο έκοψα φύλλα μανόλιας.
Αφού έκανα τη σχετική επεξεργασία, έκοψα από χαρτοπετσέτες διάφορα χριστουγεννιάτικα μοτίβα και τα έβαλα πάνω στα φύλλα με decoupage.
...Έβαλα glitter, πατίνες, χρυσά και ασημένια ανάγλυφα και πάστα χιονιού... 

Με μπορντώ κορδέλα έφτιαξα φιογκάκι και μια θηλιά για να τα κρεμάσουμε.



Αυτό το δεματάκι έχει ταξιδέψει για το bazaar του Άρτος και Δράση που μας ενημέρωσε η Ρένα Χριστοδούλου.
Τα φύλλα που έχουν σταλεί είναι πολύ περισσότερα, γιατί πολλά μοτίβα επαναλαμβάνονται.
Εύχομαι το bazaar να έχει μεγάλη επιτυχία!!!!
Καλό σ/κ!!!
Να προσέχετε τον εαυτό σας!!
Κι εγώ συνεχίζω να φτιάχνω διάφορες χριστουγεννιάτικες δημιουργίες και για άλλα bazaar που γίνονται αυτή την εποχή!!!

48 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη η προσφορά σου. Καλή επιτυχία να έχουν στο bazzar.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Κι εγώ εύχομαι να έχουν επιτυχία!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα και τσαχπίνικα τα χριστουγεννιάτικα φυλλαράκια σου!!!
    Κάθε επιτυχία σε όλα τα μπαζάρ!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κοριτσάκι μου!
    Όμορφο Σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά!!
      Καλή επιτυχία σε όλα τα μπαζάρ!!
      Φιλάκια πολλά, πολλά!!
      Καλή βδομάδα!!!

      Διαγραφή
  3. Ομορφα τα φύλλα σου Στέλλα μου μα κυρίως πολύ χρήσιμος ο σκοπός !!1 Να είσαι καλά και καλή συνέχεια !!!
    ΣΕ φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου!!!
      Καλή συνέχεια και σε σένα!!!
      Καλή βδομάδα!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα!!!!! Βρήκα κι εγώ μερικά φύλλα, αλλά είναι ήδη ξερά και δεν ξέρω άν θα πετύχουν...ποιά είναι η σωστή επεξεργασία Στέλλα μου??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φύλλα είναι καλύτερα να έχουν κοπεί εκείνη τη στιγμή που θα τα φτιάξεις, για να είναι ελαστικά και να μη σπάνε όταν τα επεξεργάζεσαι.
      Αφού τα καθαρίσουμε πολύ καλά με ένα πανάκι για να φύγει η σκόνη, βάζουμε gesso και μετά κάνουμε το decoupage και διακοσμούμε με πατίνες, σφραγίδες κ.λπ. και μετά τα περνάμε με βερνίκι.
      Καλή επιτυχία αν τα φτιάξεις!!!
      Καλή βδομάδα!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Πάρα πολύ όμορφα Στέλλα μου!! Καλή επιτυχία στο bazzar και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα! Καλοτάξιδα να είναι και καλή επιτυχία στο bazaar!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα φύλλα της μανόλιας σου εγιναν πολύ ομορφα Στελλα μου.. πως τα καταφερες και τα έκανες ; εχω απορία πως και η Αριστεα και εκεινη κανει κατι ομορφα φυλλα .. σιγουρα θα θελουν πολύ δουλεια .. έχει πεσει πολύ δημιουργια στην γειτονια μια απο τα ιδια και εγω.. οχι φυλλα καλεε; απλα πραγματα .. παλι αργησα να περασω απο εδώ ε; σορρυ φιλη μου .. ο χρονος καποιες φορες δεν μου φτανει να είσαι καλα και να περνας ομορφα με οτι και να κανεις φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω ότι θα μπορέσεις να τα φτιάξεις...
      Έχω γράψει πιο πάνω στη Μαριάννα πώς τα έφτιαξα. Αν έχεις κάποια απορία πολύ ευχαρίστως να σου τη λύσω!!
      Τα φύλλα της Αριστέας είναι πάρα πολύ όμορφα!!!
      Πάντα χαίρομαι όταν επισκέπτεσαι το σπιτάκι μου!!
      Καλή βδομάδα!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Όμορφα και γλυκά τα φύλλα που με τόση μαεστρία μετετρεψες σε χριστουγεννιάτικα στολίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα τα στολίδια σου Στέλλα μου.
    Ευχαριστώ πάρα πολύ που ανταποκριθηκες στην πρόσκληση για βοήθεια.
    Να είσαι καλά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρένα μου!!
      Μακάρι να υπήρχε μεγαλύτερη άνεση χρόνου για να έφτιαχνα περισσότερα πράγματα!!
      Καλή βδομάδα!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  10. αχ καθε φορα που τα βλεπω λεω...του χρονου θα κανω...αλλα ολο το αναβαλλω ... και γω δεν ξερω γιατι...να τωρα παλι ζηλεψα.....καλα η μπορντω κορδελα .......ολα τα λεφτα...αρχοντικη..επισημη ...περιμενουμε να δουμε κ τα αλλα....καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προλαβαίνεις ακόμα να τα φτιάξεις...
      Θα περιμένω να δω και τα δικά σου!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφα τα έκανες Στέλλα.
    Νομίζω πως θα αρέσουν σε πολλούς μέσα στο Bazzar.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα Στέλλα μου!
    Μπράβο σου!
    ιερός ο σκοπός!
    Φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      ...Και τα δικά σου φύλλα είναι πανέμορφα!!
      Όπως πάμε δεν θα αφήσουμε φύλλο για φύλλο πάνω στα δέντρα!!! χα χα χα
      Φιλιά:))

      Διαγραφή
  13. υπεροχα Στελλα μου χρονια πολλα κοριτσι μου για την γιορτη σου με υγεια και χαρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://starsandicicles.blogspot.gr/2015/11/blog-post_37.html ετοιμο !!!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές σου και για την ανάρτηση στο Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι!!!
      Καλή βδομάδα!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Καλημερούδια μες στην ομορφιά τής προσφοράς και χρόνια σου πολλά με υγεία, πάντα δημιουργικά! Φιλάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου!!!
      Νάσαι καλά!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά και καλά Στέλλα :))
    Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά Στέλλα μου για τη γιορτή σου να είσαι καλά να δημιουργείς και να προσφέρεις !!!Τέλεια είναι τα χριστουγεννιάτικα στολίδια σου .Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και χαίρομαι που σου άρεσαν τα στολίδια που έφτιαξα!!!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά και καλά γεμάτα υγεία και όμορφες δημιουργίες Στέλλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τα στολίδια σου έφτασαν ΄σωα Στελλα μου!!!!!!
    Είναι υπέροχα!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου σε ευχαριστώ πολύ που μου το είπες γιατί ανησυχούσα αν θα είχαν φτάσει και μάλιστα αν θα ήταν σώα!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  19. Πανε τα χρονια πολλα μετα πεντε μερες; με μπερδευει αυτό το Νεφέλη ΣΤΕΛΛΑ ΜΟΥ....εστω και καθυστερημενα δέξου και τα δικα μου Χρόνια πολλα.. να είναι παντα καλα να σε χαιρονται οι αγαπημενοι σου... και να περνας ομορφα .. φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου για τις ευχές σου, νάσαι καλά!!! Δεν πειράζει που καθυστέρησες, αρκεί που ήρθες!!!
      Φιλάκια πολλά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  20. Πέρασα να σου αφήσω τις ευχές μου για την γιορτή σου, Στέλλα μου, με καθυστέρηση, για τους λόγους που θα διαβάσεις στην νέα μου ανάρτηση. Νά'σαι πάντα καλά και να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου. Σ΄ευχαριστώ και για τις οδηγίες για τα φύλλα. Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαριάννα μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!
    Να είσαι καλά, καλό μήνα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. !!!!!! Αυτά τα στολίδια είναι από φύλλα???!!! Εύγε για την ιδέα, εύγε για την υλοποίηση αλλά και για το σκοπό που πάνε. Καλημέρα και καλή συνέχεια σε ότι κάνεις αλλά και χρόνια πολλά για την γιορτή σου έστω και καθυστερημένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι από φύλλα!! Με τη φόρα που έχω πάρει, θα κάνω decoupage παντού!!! χα χα χα
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, να είσαι καλά!!:))

      Διαγραφή