Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

Diy notebooks με scrapbooking

Χαρτιά σκίστηκαν, κορδέλες κόπηκαν, λινάτσες ξέφτισαν και μαζί με stencils, σφραγίδες, πατίνες και glitter ενώθηκαν και...
...ιδού το αποτέλεσμα...
Στο ένα σημειωματάριο κολλήθηκε χαρτί με λουλούδια και φιόγκος από καρώ κορδέλα...
...με οικολογικό σπάγγο κρεμάστηκαν τρία tags...
...μια πεταλούδα 3d παλαιωμένη με πατίνα...
...λινάτσα...

Στο άλλο σημειωματάριο κολλήθηκε σαν βάση χαρτόνι οντουλέ και λινάτσα...
...diy τριαντάφυλλα με πατίνα και glitter και φύλλα με punches...
...πεταλούδα με σφραγίδα...
...tags με καφέ κορδέλα...
...και τα δύο από την πίσω πλευρά, με λουλούδια και σφραγίδες...
Αυτά τα δύο σημειωματάρια με scrapbooking είναι μια ιδέα για diy δώρα για τα Χριστούγεννα!!!
Να είστε όλες καλά!!!
Φιλάκια!!

30 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα και τα δύο τόσο που δεν μπορώ να διαλέξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι χάρμα οφθαλμών!! Είναι 100% το γούστου μου και σου βγάζω το καπέλο!!!!
    Μπράβο κορίτσι μου! Απίθανα είναι και τα 2!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!!!
    Συνέχισε ακάθεκτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού το λες εσύ θα συνεχίσω ακάθεκτη... και "ο σώζων εαυτόν σωθήτω"... χαχαχα!!
      Φιλάκια κατάμουτρα!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα έγιναν! Μπράβο σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφα Στέλλα μου!
    Μου αρέσουν :)))
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα. Τυχεροί οι παραλήπτες των δώρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Στέλλα είναι τέλεια ,πολύ ρομαντικά!!!γειά στα χέρια σου!!!φιλιά πολλά!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσουν τα ρομαντικά και τα vintage!!!
      Καλό σ/κ!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ μου αρέσουν αυτά τα σημειωματάρια !!!!
    Φιλάκια Στέλλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα, τρυφερά και ρομαντικά τα σημειωματάρια σου Στέλλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!!
      Καλή και δημιουργική βδομάδα!!!

      Διαγραφή
  9. Μικρά έργα τέχνης!!! Γεια στα χέρια σου Στέλλα μου, καλό ΣΚ

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πόσο όμορφα έγιναν!! Μπράβο Στέλλα, γεια στα χέρια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα Δεκέμβρη, αλλά έστω και λίγο αργά...χρόνια πολλά για την γιορτή σου!
    Είναι μοναδικά τα έργα σου!ΠΟΛΎ ΌΜΟΡΦΑ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!
      Καλό μήνα και σε σένα!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή