Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

Μετράμε αντίστροφα για τα Χριστούγεννα

 Μια ιδέα για αντίστροφη μέτρηση είναι αυτό το μαξιλάρι που έχει τα ρούχα του Άη-Βασίλη και στη ζώνη του είναι οι ημέρες και μετακινούμε την αγκράφα.
Με κόκκινη και άσπρη τσόχα έγινε η στολή του Άη Βασίλη για να ντύσει ένα μαξιλάρι. Σε μαύρη λωρίδα έγραψα τους αριθμούς και η αγκράφα έγινε από συσκευασία γαλλικού καφέ.
Την ιδέα την πήρα από μια βιτρίνα...
 Με αυτή την κατασκευή παίρνω μέρος στο Χριστουγεννιάτικο Πανηγύρι.
Και κάνοντας αυτή την ανάρτηση πίνω το καφεδάκι μου παρέα με τα δωράκια μου από την Γιάννα από την Σύρο.
Η Γιάννα έφτιαξε με τα χεράκια της το σουβέρ και την κάρτα που ανοίγει.
Χάρηκα πάρα πολύ  γι αυτά τα χειροποίητα δωράκια που είναι φτιαγμένα με πολύ κόπο και γούστο.
Γιάννα μου σε ευχαριστώ πολύ.

Να περνάτε καλά!!!

36 σχόλια:

  1. xaxa! Ακόμα δεν πρόλαβα να σου απαντήσω στο mail και βλέπω ανάρτηση!
    ;-)
    Πολύ χάρηκα με τη χαρά σου, Στελλίτσα μου! Πάντα να είσαι καλά, κοριτσάκι μου!
    Καλά, η ιδέα της αντίστροφης μέτρησης στη ζώνη του.... Santa είναι όνειρο! Ευφάνταστη και πολύ όμορφη δημιουργία!!! Μπραβο, γλυκιά μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ήτανε να μη χαρώ με αυτή την τόσο όμορφη έκπληξη;;;
      Και πάλι σε ευχαριστώ πολύ-πολύ να είσαι πάντα χαρούμενη και δημιουργική!!
      Καλό σ/κ!!!
      ΣΜΟΥΤΣΣΣΣ πολλά πολλά

      Διαγραφή
  2. Τέλεια ιδέα το μαξιλάρι Στέλλα. Τα δωράκια σου όμορφα να είσαι καλά να τα χαρείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το μαξιλάρι, σε ευχαριστώ πολύ!!
      Καλό σ/κ!!!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφο μαξιλαράκι τα δωράκια σου πολύ όμορφα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο και πρωτότυπο το μαξιλάρι σου, Στέλλα μου! Ωραία ιδέα!!!!! Να χαρείς και τα όμορφα δωράκια της Γιάννας μας!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωωωωω και έχω μια λατρεία στα μαξιλάρια!!!!! Υπέροχο έγινε Στέλλα μου, καλημέρα & καλή εβδομάδα

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφο και πολύ ιδιαίτερο !!!
    Να χαρείς τα δώρα απ τη Γιάννα μας !!!!
    Καλή εβδομάδα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα δώρα της Γιάννας είναι πολύ όμορφα φτιαγμένα με πολλή αγάπη!!!!
      Καλό σ/κ!!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχη ιδέα το μαξιλάρι και πολύ πρωτότυπη!!! Να χαρείς τα δωράκια σου Στέλλα μου και πάντα χαρές!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πραγματικά Στέλλα μου πρωτότυπο το μαξιλάρι σου !!!
    Τα δωράκια της Γιάννας να τα χαρείς καλή μου
    Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου σε ευχαριστώ για τα όμορφά σου λόγια!!
      Καλό σ/κ!!!

      Διαγραφή
  9. Τι ευφάνταστη η δημιουργία σου! Μπράβο!
    Να χαρείς και τα δωράκια της Γιάννας μας.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ καλή ιδέα το μαξιλάρι, ημερολόγιο.
    Έχω μια κόκκινη μπλούζα που μικρηνε, μάλλον βρήκε λόγο ύπαρξης.
    Με γεια τα δωράκια σου.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που η μπλούζα σου βρήκε λόγο ύπαρξης!!!!
      Νάσαι καλά!!!
      Καλό σ/κ!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  11. Τέλειο το μαξιλάρι Στέλλα μου!! Υπέροχη ιδέα η αντίστροφη μέτρηση στη ζώνη!! Να χαρείς τα όμορφα δώρα σου, φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απίθανη ιδέα!!
    Μου αρέσουν πολύ, όλες οι κατασκευές που δίνουν ευκαιρία για δεύτερη ζωή σε υλικά που θα πήγαιναν στα σκουπίδια...!
    Να΄ σαι καλά...
    ΄Ομορφο Σαββατοκύριακο να έχεις!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στέλλα μου χρόνια σου πολλά χαρούμενα και γεμάτα όμορφες δημιουργίες.
    Το μαξιλάρι της αντίστροφης μέτρησης καταπληκτικό!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!
      Νάσαι καλά!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  14. Χρόνια σου Πολλά Στέλλα! Να έχεις υγεία και ο,τι επιθυμείς να εκπληρωθεί!!!
    Το μαξιλάρι σου καταπληκτικό! Τα δωράκια σου πανέμορφα !Με το καλό να τα χαρείς!!! φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρία μου!!!!
      Καλή βδομάδα!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά και καλά, Στέλλα μου! Να είσαι γερή και ευτυχισμένη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!
      Καλή βδομάδα!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  16. Χρόνια Πολλά-πολλά και δημιουργικά Στέλλα μου!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου χρόνια σου πολλά με υγεία και πολλά χαμόγελα!!!:))

      Διαγραφή
  17. Περασα.. εστω και αργοπορημενα να αφήσω τις ευχες μου γαι μια ομορφη και χαμογελαστη χρονια Στελλα μου με υγεια και πολύ αγαπη γυρω σου να έχεις ..να περνας ομορφα φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα Ρούλα μου, με υγεία, αγάπη και πολλές όμορφες δημιουργίες!!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή