Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

Γενέθλια Άννας In my closet


Άννα, για τα γενέθλιά σου έφτιαξα αυτή την λεμονόπιτα επειδή σου αρέσουν τα λεμόνια και εντελώς τυχαία αρέσουν και σε μένα χα!χα!χα!!!

Όταν είδα αυτή την κοπέλα με τη μεζούρα στα μαλλιά, τις κουβαρίστρες-σκουλαρίκια, στο ένα χέρι το ψαλίδι και στο άλλο τόπια ύφασμα, λέω τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει;;;
Σωστά το μάντεψες.
Μου θυμίζει την Άννα η οποία (συμπτωματικά) έχει σήμερα τα γενέθλιά της.
Οπότε έφτιαξα σημαιούλες με στάμπες που έχουν βελόνα και κλωστή, κούκλα μαλλί, παραμάνα, κουβαρίστρα, ψαλίδι και τα στερέωσα με δύο καλαμάκια.





Άναψα και το κεράκι και σου ευχήθηκα...
"Άννα μου να τα εκατοστήσεις!!!
Χρόνια πολλά και δημιουργικά!!
Νάσαι πάντα καλά, να μας ξεσηκώνεις με τις ιδέες σου!!!"
Η 3η αποστολή για τον Καλοκαιρινό Μαραθώνιο Δημιουργικότητας εξετελέσθη!!!!

Να είσαστε όλοι καλά!!

12 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά και δημιουργικά!
    Καλη συνέχεια στη μερα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά με υγεία!!!!!!!
    Καλό καλοκαίρι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είναι πολύχρονη!!
      Καλό καλοκαίρι, να περνάς όμορφα!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Τί ωραία ανάρτηση για την Αννούλα μας!!
    Εγώ που την γνώρισα από κοντά , λέω ότι της αξίζουν όλα αυτά κι ακόμη περισσότερα!!
    Χρόνια της πολλά λοιπον!!!!!
    Καλό καλοκαίρι Στέλλα μου.
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια της πολλά!!!
      Ελπίζω να τη γνωρίσω κι εγώ από κοντά γιατί είναι πολύ αξιόλογος άνθρωπος!!!
      Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. χιχιχι! Τί όμορφα που τα ετοίμασες!
    Καλέ, χρόνια της πολλά! Μες τη γλύκα να είναι η ζωή της και η ζωή όλων μας!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια της πολλά και με τις γλυκές ευχές σου!!!!
      Πολλά πολλά φιλάκια!!!
      Καλό σ/κ!!

      Διαγραφή
  5. Χρονια πολλα στην ΑΝΝΑ Στελλα μου να τα εκατοστησει.. παντα με υγεια.. της ετοιμασες πολύ ομορφη τουρτα για τα γενεθλια της να είσαι και οι δυο καλα να περνατε ομορφα... οτι και να κανετε.. καλό σας καλοκαιρι .. φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα εκατοστήσει η Άννα!!!
      Καλό καλοκαίρι!!!
      Πολλά πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια Πολλά στην Άννα!!
    Και σε σενα μπράβο για όσα όμορφα ετοίμασες!!
    Καλό μήνα με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή