Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

Χρόνια πολλά σε όλους!!!
Σήμερα επέστρεψα στο κλεινόν άστυ... και η πρώτη μου δουλειά ήταν να ανοίξω τον υπολογιστή γιατί μου έλειψε πολύ η παρέα σας...
Στην εξοχή όλα ήταν καταπράσινα και ανθισμένα!!
...η μυρωδάτη τριανταφυλλιά...

...οι μουσμουλιές ήταν φορτωμένες και αφού φάγαμε αρκετά, τα υπόλοιπα θα γίνουν μαρμελάδα που
 παρεπιπτόντως είναι πολύ νόστιμη!!!!
ΚΟΥΙΖ: Τι δέντρο είναι αυτό;;
Φύτρωσε μόνο του και δεν ξέρω τι είναι... Οι καρποί του είναι μικροί σαν τα κεράσια...

Μετά την περιήγηση στον κήπο, πήγαμε το βράδυ στον Επιτάφιο.
Ήταν πολύ όμορφος και είχαν φέρει όλοι λουλούδια από τους κήπους τους και τον στόλισαν!!
Η ατμόσφαιρα ήταν πολύ κατανυκτική, είχε πολύ κόσμο και η περιφορά του Επιταφίου έγινε δίπλα στη θάλασσα.
Λίγο πριν την Ανάσταση πήγαμε στο "κάψιμο του Ιούδα".
Είναι ένα έθιμο που κρατάει από πολύ παλιά.
Φτιάχνουν ένα ομοίωμα ανθρώπου, από κάτω βάζουν ξύλα και τον καίνε.





Το βράδυ πήγαμε στην Ανάσταση και επιστροφή στο σπίτι για την παραδοσιακή μαγειρίτσα...
Φωτογραφίες από την ...εμπόλεμη ζώνη...
..Και βέβαια Πάσχα χωρίς κοκορέτσι και κοντοσούβλι δεν γίνεται...
..Εδώ είναι η ανιψιά μου επί τω έργω...


...Βοήθησα κι εγώ λίγο στο γύρισμα και η μεγάλη μου βοήθεια ήταν στο ότι βοήθησα να φαγωθεί...
Περάσαμε υπέροχα και πολύ θα ήθελα να είχα λίγο κοκορέτσι ακόμα...
Όσο έλειπα, είδα ότι μου είχατε αφήσει τις ευχές σας...
Σας ευχαριστώ πολύ και εύχομαι σε όλες σας Χρόνια Πολλά.

26 σχόλια:

  1. Αχ, τί ωραία!!! Χρόνια πολλά! Και του χρόνου με υγεία!!!
    (Πάντα είναι χρήσιμο να προσφέρεις τη βοήθειά σου... ακόμα και στο... φάγωμα!!!)
    ;-) χαχχαχα!!
    Πολύ την απόλαυσα την ανάρτηση!!!
    (Το δέντρο, υπάρχει περίπτωση να είναι κορομηλιά?! Έχουμε κι εμείς δύο δέντρα που μοιάζουν με αυτό της φωτογραφίας... Το ένα κάνει κίτρινο καρπό και το άλλο κόκκινο...)
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    ΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά!!!
      ...Πάντως αυτό με την ...προσφορά στο...φάγωμα την έχω πάντα χαχαχα!!!!
      Φιλάκια
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη!
    Και του χρόνου με υγεία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά, να είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!
      Καλό βράδυ!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  3. Και του χρόνου και του χρόνου!!! Περάσατε όμορφα και χαίρομαι! Όσο για το δέντρο δεν ξέρω τι είναι αλλά μην δοκιμάσετε καρπό ως να μάθουμε!! Φιλιά και Χρόνια Πολλά^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Στέλλα μου και του χρόνου!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά, να έχεις υγεία και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!
      Καλό βράδυ
      Φιλάκια
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά ομορφοκόριτσο μας @!
    Φιλιά πολλά και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Στέλλα μου , χαίρομαι που πέρασες τόσο χαρούμενα και όμορφα . Το δέντρο δεν το γνωρίζω !!
    Εγώ ακόμα δεν έχω επιστρέψει!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Νικόλ μου, εύχομαι να περνάς καλά εκεί που είσαι και με το καλό να επιστρέψεις!!
      Πολλά φιλιά
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία! Φιλιά πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρονια πολλα Στελλα!!! Και του χρονου με ακομα περισσοτερο κοκορετσι! Καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΣΤΕΛΛΑ ΜΟΥ,ΒΛΕΠΩ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΣΟΥΠΕΡ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ,ΑΝΤΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΕΡΑΣΙΑ ΠΟΥ ΦΥΤΡΩΣΕ ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΚΟΥΚΟΥΤΣΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ.ΣΤΑ ΠΑΡΤΕΡΙΑ ΜΟΥ ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΦΥΤΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΡΟΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΥΚΟΥΤΣΙΑ ΝΑ ΤΑ ΡΙΧΝΩ ΣΤΟ ΚΗΠΟ,ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΒΓΗΚΑΝ 3 ΦΥΤΑ ΜΟΥΣΜΟΥΛΙΑΣ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ανέστη!!! Και του χρόνου με υγεία!!
      Όσο για το δέντρο θα το κοιτάξω αν είναι κερασιά!!!
      Φιλάκια
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  10. Και του χρόνου με υγεία!Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά και καλά, Νεφελίνι μου!
    Και του χρόνου με υγεία!!!!
    Φιλιά πολλά!!!
    Υ.Γ. Ζήλεψα κήπο κι ομορφιές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια σου πολλά!!
      Εύχομαι να πέρασες καλά!!
      Και του χρόνου!!
      Φιλάκια
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά! Και του χρόνου και πάντα τέτοιες ομορφιές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστός Ανέστη Στέλλα! Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αληθώς Ανέστη!!
    Χρόνια πολλά και σε σένα!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή