Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

ΔΩΡΑΚΙΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ...

- Οι ευχάριστες εκπλήξεις συνεχίζονται...
Στο γραμματοκιβώτιό μου είδα δυο φακέλλους.
Ανοίγω τον ένα φάκελλο και τι βλέπω;
Το αναμνηστικό δωράκι της Κάτιας από το Stars and Icicles για την συμμετοχή μου στο "Χριστουγεννιάτικο Πανηγύρι 2013".
Ήταν μια πανέμορφη κάρτα με ένα άλογο για να φέρει γούρι επειδή φέτος είναι το κινέζικο έτος του αλόγου...
...μαζί με τις ευχές της...
...και ένα αναμνηστικό δωράκι, μανταλάκι-καρδούλα...

Κάτια σε ευχαριστώ πολύ, μου άρεσε πάρα πολύ η κάρτα και το δωράκι σου.

---


Το δεύτερο δωράκι είναι από τη Σμαραγδένια Ρούλα, επειδή ήμουν το 400ό μέλος του blog της.
Είναι μια θήκη για χαρτοπετσέτες και είναι φτιαγμένο με την σαϊτα.
Θαυμάστε πόσο αριστοτεχνικά είναι φτιαγμένο....


Ο φάκελος είχε και ένα βιβλίο που είχε γράψει η Ρούλα με τίτλο
 "115 ΠΑΙΔΙΚΑ ΤΙΤΙΒΙΣΜΑΤΑ"....
...με ιδιόχειρη αφιέρωση...
Σε ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου, μου άρεσαν πάρα πολύ τα δώρα σου.

Πριν από ενάμιση μήνα που πρωτοξεκίνησα δεν φανταζόμουν ότι θα έκανα τόσες πολλές φίλες και θα έπαιρνα τόση αγάπη και τόση χαρά από όλες σας.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

24 σχόλια:

  1. Xixi! Τί ωραία! Και τα δωράκια της Κάτια μας και της Ρουλίτσας μας είναι υπέροχα! Να τα χαρείς, κορίτσι μου!
    Αλλά κυρίως να χαρείς τη γνωριμία, με αυτές τις δύο ΨΥΧΟΥΛΕΣ της γειτονιάς μας! Είναι υπέροχα πλάσματα!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Χαίρομαι για τα δωράκια μου, αλλά περισσότερο για τις φιλενάδες μου!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Να χαίρεσαι τα δώρα σου είναι υπέροχα και από δύο πολύ αγαπημένες φίλες.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είναι υπέροχα τα δώρα από αυτές τις δυο αγαπημένες φίλες!!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Τα δώρα σου είναι υπέροχα! Να τα χαρείς Νεφέλη! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Nεφελη μου τι ομορφα δωρα ....απο καρδιας...φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να χαίρεσαι τα δωράκια σου! Είδες πόσες φιλεναδίτσες έχεις μέσα στο μπλόκο-σύστημα? Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Χαίρομαι που έχω φιλεναδίτσες στο μπλόκο-σύστημα!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Να τα χαρείς τα δώρα σου και τις νέες φίλες σου !!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ και για τα δώρα και για τις φίλες!!!
      Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  7. καλημερα Νεφελη μου!
    μεγεια τα δωρακια σου!
    να τα χαρεις!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. http://ekfrastite.blogspot.gr/2014/02/blog-post_13.html
    σε περιμενει παιχνιδι! :)
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαίρομαι Στέλλα μου για σένα , και οι δυό είναι πουαγαπημένες και τα δώρα τους είναι γεμάτα αγάπη .
    Σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ σε ευχαριστώ πολύ!!
      ...Ξέρεις βέβαια ποιος έκανε ποδαρικό.... χαχαχα!!!
      Πολλά, πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. Καλοσταδέχτηκες τα δωράκια σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ένα κομμάτι απ'αυτή την τούρτα σοκολάτα μπορώ να έχω παρακαλώ??? Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου,μ'άρεσε πολύ αυτή με το φτερό!
    Σ'ευχαριστώ πολύ για το παιχνιδάκι,θα κάνω την ανάλογη ανάρτηση σύντομα!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα να σε κεράσω από την τούρτα σοκολάτα.
      Θα περάσω από το σπιτάκι σου να δω και τις δικές σου απαντήσεις...
      Καλό βράδυ!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  12. Να χαρείς τα όμορφα δώρα σου, Στέλλα μου!
    Καλό σου βράδυ, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή