Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

ΚΑΛΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ...

- Εύχομαι να περάσετε όλοι καλά σήμερα...
Να διασκεδάσετε μαζί με τους δικούς σας ανθρώπους...
Η μάσκα είναι φτιαγμένη από πηλό και με ύφασμα γύρω-γύρω που έχει γίνει με σκληρυντικό.

- - -

Είμαι πολύ χαρούμενη σήμερα που κέρδισα το ΔΩΡΑΚΙ ΑΓΑΠΗΣ από την Κατερίνα http: //diamadaki.blogspot.gr.
Με επέλεξε η κόρη της η Στεργιανή. Κέρδισα αυτές τις υπέροχες κλωστές που δεν είναι ούτε ένα, ούτε δύο, ούτε δέκα... αλλά πάνω από εκατό (ναι!! ναι!! εκατό!!!! καλά διαβάζετε!!!) ματσάκια κλωστές σε υπέροχα ανοιξιάτικα χρώματα που σε προκαλούν να τα φτιάξεις.

Αλλά μην νομίζετε ότι ήταν μόνο αυτά. Ήταν και αυτό το ζουζουνιάρικο πορτοφολάκι...
                             ...μαζί με λόγια φιλίας και εκτίμησης...
Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για τα δωράκια σου και θα τα χρησιμοποιήσω οπωσδήποτε.
Να είσαι καλά και να χαίρεσαι τα παιδιά σου.

ΚΑΛΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ





10 σχόλια:

  1. καλη τσικνοπεμπτη Στελλα μου!
    να περασετε ομορφα!
    καλο βραδυ!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη η μάσκα σου!!!
    Να περάσεις όμορφα και να χαίρεσαι τα δώρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλη τσικνοπεμπτη η μασκα σου ειναι πανεμορφη!!!!!!!Να χαρεις τα δωρακια σου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη η μάσκα που έφτιαξες .Ακόμα δεν έχω καταπιαστεί με τον πηλό αλλά από ότι φαίνεται μπορεί να φτιάξει κανείς υπέροχα πραγματάκια. Χαίρομαι που σου άρεσε το δωράκι. Πάντα τυχερή και δημιουργική να είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πολύ!!
    Όσο για το τυχερή που λες, αφού είμαι φίλη σας αυτό από μόνο του είναι η μεγαλύτερη τύχη!!!
    Να είσαι καλά!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύχομαι να περάσατε όλες καλά! Όντως ζουζουνιάρικο το πορτοφολάκι! Η μάσκα μου θύμιζε εποχές που σπούδαζα... είχα φάει ένα κόλλημα και εγώ και έφτιαχνα μάσκες με χαρτί ή γύψογαζες...Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το πορτοφολάκι είναι πολύ πιο όμορφο στην πραγματικότητα, Το αδικεί η φωτογραφία...
    Οι μάσκες μου αρέσουν κι εμένα πάρα πολύ...
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή