Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

ΠΕΡΑΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΤΡΑΤΑΡΟΥΜΕ...

- Σήμερα έφτιαξα γλυκό περγαμόντο και επειδή δεν πετάμε τίποτα το αξιοποίησα όλο...
Με τη φλούδα έφτιαξα το γλυκό κουταλιού που μας αρέσει πολύ...
Κράτησα το ξύσμα για να αρωματίσω τη ζάχαρη καθώς και διάφορα γλυκά που θα φτιάξω αργότερα.
Ο γιος μου έστυψε τα περγαμόντα (γιατί χρειάζεται δύναμη για να βγει ο χυμός) και με το χυμό έφτιαξα Περγαμοντάδα... Είναι πολύ δροσερή και αρωματική και αν τη πιούμε μετά από το γεύμα αφήνει μια ευχάριστη γεύση.
Αυτή είναι η συνταγή για όσες από εσάς θελήσετε να τη φτιάξετε.
Περγαμοντάδα
Υλικά
2  ποτήρια χυμό
2 1/2 ποτήρια ζάχαρη
3/4 ποτηριού ζεστό νερό

Βάζουμε σε  κατσαρόλα το ζεστό νερό μαζί με τη ζάχαρη και ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει.
Κατεβάζουμε από τη φωτιά και ρίχνουμε το χυμό.
Αφήνουμε να κρυώσει και το βάζουμε σε  μπουκάλια μέσα στο ψυγείο.
Πίνεται αραιωμένη με νερό, περίπου ένα προς τέσσερα.
Αυτό είναι ό,τι περίσσεψε από την περγαμοντάδα που έφτιαξα σήμερα και το κράτησα
"με νύχια και με δόντια" για να το φωτογραφήσω...
Καλή επιτυχία σε όσες το φτιάξουν.
Καλό σ/κ!!!
Φιλιά!!!!

20 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Νεφέλη μου!
    Ήρθα να κεραστώ και γλυκό και τη περγαμοντάδα!
    Δεν ήξερα οτι υπήρχε περγαμοντάδα!
    Σήμερα το έμαθα απο εσένα!
    Σ ευχαριστώ φίλη μου!
    Να είσαι καλά!
    Καλό βράδυ να έχεις!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και σε σένα!!
      Καλώς ήρθες στο σπιτικό μου για να σε κεράσω γλυκό και περγαμοντάδα!!
      Καλό σ/κ!!
      Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Το περγαμόντο μ αρέσει πολύ "Νεφέλη" (που σε λένε Στέλλα,χαχαχχα) αλλά δυστυχώς στα μέρη μας δε το βρίσκεις. Δεν πωλείται στα μανάβικα,δνε ξέρω στα Σ/Μ αν και δνε τοχω διε πουθενά,άσε που δνε ξξέρεις τι φάρμακα έχουν φάει.
    Το άρωμά του με τρελαίνει,φαντάζομαι την περγαμοντάδα (όλα τάχα ακούσει,πορτοκαλάδα,λεμονάδα,περγαμοντάδα πρώτη φορά)
    Φιλάκια πολλά τυχερούλα και γλυκούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχήν χαίρομαι για την επιστροφή του... ασώτου!!! χιχιχι
      Ελπίζω να πέρασες καλά!!!
      Τα περγαμόντα μου τα έφερε μια θεία μου γιατί ξέρει πόσο πολύ μου αρέσουν, και είναι ακέρωτα και αράντιστα!!!
      Καλό σ/κ!!!
      Φιλιάαααα!!!

      Διαγραφή
    2. Και τι Ασωτος! με εγκεφαλικό.
      Ξαναδιαβάσω και η μία στις δύο λέξεις μου είναι άστα να πάνε. Σε καλό μου.
      Φιλιά πολλά και για την καινούργια ανάρτηση,έχω να πω,οτι όλοι ΜΑΖΙ για τη "ΦΛΟΓΑ" και τα παιδιά που μάχονται.
      Φιλάκια και πάλι

      Διαγραφή
  3. Σαν την Κική μας και τη Χαρούλα μας κι εγώ... Δεν την γνώριζα την περγαμοντάδα!!!
    Πωπω! Φαντάζομαι άρωμα!!! (Αν με κερδίσει το άρωμα εμένα, με έχει κερδίσει και η γεύση!)
    ;-) χαχα!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει όταν μαθαίνω καινούργια πράγματα από εσάς και χαίρομαι όταν δείχνω κι εγώ κάτι διαφορετικό!!!
      Καλό σ/κ!!
      Φιλιάααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Δεν έχω ακούσει ποτέ μου για περγαμοντάδα!! Γλυκό και μαρμελάδα κάνω μιας και έχω και δικό μου δέντρο υπέροχο! Τώρα θα δοκιμάσω και τον χυμό λοιπόν! Φοβερή σκέψη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού έχεις και δικό σου δέντρο ακόμη καλύτερα!!!!
      Το στίψιμο είναι δύσκολο, αλλά το αποτέλεσμα σε αποζημιώνει!!!
      Καλή επιτυχία!!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ!!!Θα την πιω στην υγειά σου^^

      Διαγραφή
  5. Δεν θα αποτελέσω εξαίρεση, ούτε κι εγώ την γνώριζα την περγαμοντάδα :)) Βέβαια, το περγαμόντο μου αρέσει πολύ! Σίγουρα και το ρόφημα θα είναι μυρωδάτο και εύγευστο! Γεια στα χέρια σου! Να σαι καλά που μοιράστηκες την συνταγή! Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου, αφού σου αρέσει το περγαμόντο θα σου αρέσει σίγουρα και η περγαμοντάδα!!!
      Όσο για τη συνταγή είναι από την μικρασιάτισα γιαγιά μου!!!
      Καλό σ/κ!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Το σίγουρο είναι Στέλλα μου ότι δεν την γνωρίζω ούτε εγώ την περγαμοντάδα αλλά επίσης σίγουρα θα την φτιάξω γιατί μου αρέσει το άρωμα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου να την φτιάξεις γιατί σίγουρα θα σου αρέσει, αφού σου αρέσει το άρωμα του περγαμόντου!!
      Καλό σ/κ!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα. Έλα μια βόλτα από το σπιτάκι μου. Σε περιμένει κάτι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι γεια σου!
      Πέρασα από το σπιτάκι σου, είδα την ευχάριστη έκπληξη και σε ευχαριστώ πολύ!!
      Καλό σ/κ!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. Περγαμοντάδα; Δεν την γνώριζα!! Ευχαριστούμε για το κέρασμα και για τη συνταγή!
    Καλό Σ/Κ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή