Τρίτη 13 Μαΐου 2014

...ΚΑΙ Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ...

 - Σήμερα επιτέλους μπόρεσα να κάνω την κλήρωση για το giveaway για τους αναγνώστες μου που πέρασαν τους 100.
Είχα και έχω πρόβλημα με τον υπολογιστή, μετά έπρεπε να συντονιστούμε με την Πράσινη Επανάσταση που πιστεύω ότι πήγε πολύ καλά από τη στιγμή που κάναμε όλες μαζί την ανάρτηση.
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλες που περάσατε και μου αφήσατε ένα σχόλιο και μου ευχηθήκατε.
Με συγκινήσατε πολύ με τις θερμές ευχές σας.
Και θα το ξαναπώ ότι είμαι πολύ χαρούμενη που ανήκω σε αυτή την όμορφη γειτονιά και μου ανοίξατε την αγκαλιά σας.
Σας ευχαριστώ όλες.
Έβαλα χαρτάκια με τα ονόματά σας και τράβηξα ένα.
Η νικήτρια είναι η Κική από το blog ΕΚΦΡΑΣΟΥ.
Ένα κολιέ που θυμίζει άνοιξη με φούξια κορδόνι, υφασμάτινο καπελάκι, λουλούδι από τσόχα, πεταλούδα και ξύλινες χαντρούλες πολύχρωμες.

Επίσης θέλω να δώσω ένα δωράκι στον 100ό αναγνώστη που είναι η Eva G από το blog welcometoevasworld.blogspot.gr.
Ένα χαρούμενο κολιέ σε κίτρινο χρώμα χειροποίητο κορδόνι και χειροποίητα  άσπρα λουλούδια.
Καθώς και ένα δωράκι στον πρώτο αναγνώστη που είναι το Δελφινάκι από το blog delfinaki-sunset.blogspot.gr.
Ένα βραχιολάκι macrame σε τυρκουάζ χρώμα που θυμίζει θάλασσα και καραβάκι.
Κορίτσια στείλτε μου τα στοιχεία σας για να σας στείλω τα  δωράκια στο mail μου stella.xri9@gmail.com.
Συγχαρητήρια και να είστε πάντα τυχερές.
Φιλιά πολλά

21 σχόλια:

  1. Μπράβο Στέλλα! Με γεια κορίτσια τα υπέροχα δωράκια σας! Φιλιά σε όλες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στις τυχερές και εσύ Στέλλα να είσαι καλά να μας κάνεις παρέα με τις όμορφες δημιουργίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στέλλα μου έχω χαθεί αλλά χαίρομαι για τα δωράκια των κοριτσιών .
    Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα όλα! Να τα χαρούν τα κορίτσια!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τα χαρούν οι τυχερούλες νικήτριες τα όμορφα δωράκια σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να χαρούν τα όμορφα δωράκια τους !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπραβο στις τυχερουλες ειναι πανεμορφα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφα τα δωράκια που χαρίζεις Στέλλα μου, να τα χαρούν οι φίλες μας.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο στις τυχερούλες! Να χαρούν τα δωράκια τους!!!
    Καλό ξημέρωμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια στις νικήτριες!
    Μπράβο και σε ένα για τη γενναιοδωρία σου Στέλλα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία τα δωράκια σου και πάντα τυχερές οι νικήτριες !!!! Καλό βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι ομορφα που ειναι ! Μου αρεσε τρελλα το πρωτο κολιε..
    Να τα χαρουν τα κοριτσια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kαλημέρα Νεφέλη μου..μου λείψατε..ελπίζω να σε βρίσκω καλά..συγχαρητήρια για τους 100 και (103 τωρα) αναγνώστες σου...εύχομαι να γίνουν άλλοι τόσοι και άλλοι τόσοι και μόνο χαρά να σου δίνουν..συγχαρητήρια στη νικήτρια Κική ...συμφωνώ με την airis συγχαρητήρια και σε σένα για τη γενναιοδωρία και την ΣΚΕΨΗ σου να δώσεις και στην 100η αναγνώστρια σου... δε περίμενα με τίποτε όμως να αναφέρεις και μένα, ήταν έκπλήξη και με συγκίνησες...σ ευχαριστώ που με σκέφτηκες... φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξέχασα να σου πω, και μάλιστα διπλή συγκίνηση , που σκέφτηκες και κάτι που μου ταιριάζει ως δελφινάκι που είμαι :)

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια στις νικήτριες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ωχ καλε εγω κερδισα; χαχαχα
    ευχαριστω παρα πολυ!
    δεν το περιμενα με τιποτα!
    συνηθως δε κερδιζω ευκολα σε κληρωσεις!
    το κολιε ειναι υπεροχο!

    ευχαριστω παρα παρα πολυ!
    θα σου στειλω σε λιγο μαιλ.

    να σαι καλα! φιλακια πολλα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλα μιλάμε έχω κατενθουσιαστεί με το κολιέ! τώρα πηρα τηλεφωνο τη μαμα μου να της το πω!
      ειναι πανεμορφο!!!
      τι να πω. αισθανομαι τοσο ομορφα!
      ευχαριστω πολυ! :)

      Διαγραφή
  16. Τυχερά τα κορίτσια!!! Μπράβο και πάντα να κερδίζουν ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητήρια στα κορίτσια, αλλά και σε εσένα για τα όμορφα δώρα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο στα κορίτσια και συγχαρητήρια σε σένα που το γιορτάζεις, κάνοντας δώρο τις δημιουργίες σου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σας ευχαριστώ πολύ για την αγάπη που μου δείχνετε...
    Συγχαρητήρια στις τυχερές.
    Πολλά φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή