Σάββατο 24 Μαΐου 2014

ΣΥΛΛΕΓΟΝΤΑΣ ΚΟΧΥΛΙΑ...

...όπως όλες μας αυτόν το μήνα τρέχουμε και δε φτάνουμε.
Πλένουμε τα χαλιά, τις κουβέρτες, μαζεύουμε τα χειμωνιάτικα και βγάζουμε τα καλοκαιρινά, και... και... και... (ο κατάλογος συνεχίζεται επ' άπειρον)...
Τακτοποιώντας λοιπόν τα συρτάρια μου βρήκα κάποια μπλοκ ζωγραφικής.
Ευχαριστήθηκα πολύ που τα είδα και διάλεξα για να σας δείξω ένα που θυμίζει τον ερχομό του καλοκαιριού.
Είναι διαφορετικά όστρακα σε απαλά χρώματα και παρακαλώ πολύ να τα κρίνετε με επιείκεια γιατί προσπαθώ από μόνη μου.
Η ζωγραφική είναι κάτι που το αγαπώ από μικρή και αυτά έχουν γίνει με πολύ κόπο και αγάπη.

...λεπτομέρεια
...λεπτομέρεια...
Και μετά το μικρό διάλειμμα, πάω για να συνεχίσω...
Καλό σ/κ!!!
Καλή ψήφο!!!
Φιλιά

40 σχόλια:

  1. καλε ειναι υπεροχα!!!! εγω που ουτε μια γραμμη δε μπορω να ζωγραφισω νοιωθω πως εινα παρα πολυ δυσκολο σχεδιο!
    πολυ μαρεσαν!


    φιλακια πολλα! καλο σκ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω ότι με προσπάθεια μπορούμε να τα καταφέρουμε.
      Φιλιά!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα τα κοχύλια σου Νεφέλη!!! Άντε καλή συνέχεια με τα συμμαζέματα και καλή ψήφο :)) Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ και για τα κοχύλια και για τα συμμαζέματα.
      Φιλιά!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  3. Με το όσο ξέρω από ζωγραφική μπορώ να τα πω υπέροχα... και σαν σχέδιο και σαν χρώματα!!!! Καλή συνέχεια στις δουλειές!!!!! Καλό ΣΚ!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που ακούω αυτά τα λόγια από σένα που ζωγραφίζεις τόσο καταπληκτικά.
      Όσο για τις δουλειές ποτέ δεν τελειώνουν
      Φιλιά!!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  4. Kι εγώ, αυτοδίδακτη είμαι σε ότι καταπιάνομαι...
    Ποτέ δεν κατάφερα να πάρω μέρος σε κάποιο εικαστικό σεμινάριο για να μάθω μυστικά και τεχνικές...Το΄χω παράπονο...
    Γι΄ αυτό γλυκιά μου, το μόνο που έχω να σου πω είναι συνέχισε... ΣΥΝΕΧΙΣΕ κι όπου βγει.... Οι δημιουργίες για μένα, είναι αξιόλογες και αξιέπαινες!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο, φωτεινό και γελαστό!!!!!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι φτιάχνουμε με την ψυχή μας, μας γεμίζει και μας δίνει δύναμη για να συνεχίσουμε
      Καλό Σαββατοκύριακο.
      Φιλιά!!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  5. Καλή μας ψήφο, καλή μας φώτιση!
    Μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ.
      Καλό Σαββατοκύριακο και καλή ψήφο.
      Φιλιά!!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  6. Τρέχουμε και δεν φτάνουμε, δεν λες τίποτα!
    Από το πρωί βάζω συνέχεια πλυντήρια και πλένω παπλώματα και κουβέρτες, αχ βαχ!!

    Τα κοχύλια σου πολύ όμορφα, να σε κρίνω εγώ που δεν ξέρω ούτε γραμμή να τραβήξω, μην περιμένεις χα χα χαα
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε από το τρέξιμο έχω γίνει σαν τον Βέγγο χαχαχα!!!!
      Φιλιά!!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφη η προσπάθειά σου ,συνέχισε!!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ.
      Καλό Σαββατοκύριακο.
      Φιλιά!!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  8. Είναι υπέροχα, μου άρεσαν πολύ!
    Κι εγώ αυτοδίδακτη είμαι... Το μόνο που έχω να σου πω είναι πως τα πας περίφημα, να συνεχίσεις να προσπαθείς! Μη σε σταματάει το ότι δουλεύεις από μόνη σου και μη χάνεις την εμπιστοσύνη στον εαυτό σου - το ΄χεις! Μπορεί η γνώση τεχνικών να βοηθά, αλλά έχω τη γνώμη πως η έκφραση και η δημιουργία δεν πρέπει απαραίτητα να υπάγονται σε συγκεκριμένες νόρμες...
    Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λόγια σου με ενθαρρύνουν να συνεχίσω και σε ευχαριστώ πολύ.
      Με έχεις συγκινήσει αφάνταστα.
      Πολλά φιλιά!!!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  9. Στέλλα μου μου άρεσαν πολύ τα σχέδια σου αυτά τα κοχύλια σου έχουν ιδιαίτερο χαρακτήρα , μη σταματάς και ας είσαι αυτοδίδακτη. .
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ πολύ.
      Βέβαια ο ερασιτέχνης (που είναι ο εραστής της τέχνης), δεν γνωρίζει από τεχνικές αλλά βάζει ένα κομμάτι του εαυτού του.
      Πολλά φιλιά!!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  10. Χωρίς να είμαι ειδική, πιστεύω ότι 'εχεις χέρι' για την ζωγραφική. Μου άρεσαν πολύ τα κοχύλια σου, Νεφέλη μου! Μην το αφήσεις....θα χαρώ να ξαναδώ έργα σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα ωραία σου λόγια.
      Εσύ όπως και όλες με έχετε συγκινήσει.
      Πολλά φιλιά!!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  11. Λοιπόν βάλτα σε καδράκια και στόλισε τα!Είναι πανέμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όμορφα τα κοχύλια σου, ολοζώντανα, μοσχομυρίζουν θάλασσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε ευχαριστώ πολύ.
    Καλή βδομάδα.
    Φιλιά!!!!
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν χρειάζεσαι επ ουδενί την επιείκεια μας γιατί τα σκίτσα σου είναι πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
    Καλή βδομάδα.
    Φιλιά!!!!
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πλάκα μας κάνεις!!! Εσύ ζωγραφίζεις καταπληκτικά!!
    :)) Τώρα μου θύμισες πως πρέπει να βγάλω επιτέλους τα καλοκαιρινά! Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χαίρομαι που σου αρέσουν.
    Τρέχα γρήγορα για τα καλοκαιρινά. Έπιασαν οι ζέστες χαχαχα!!!!
    Φιλιά!!!
    Καλή βδομάδα.
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ μη τα συζητάς μ'αυτά τα μαζέματα!
    Τα κοχύλια πάντως υπέροχο διάλλειμα ανάμεσα στις δουλειές!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά όλες το ίδιο πρόβλημα έχουμε με τα μαζέματα.
      Σε ευχαριστώ.
      Φιλιά!!!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  19. Επειδή ξξέρω πόσο δύσκολο είναι να αποτυπώσεις κοχύλια και ν αποδώσεις τα χρώματά τους που είναι ιδιαίτερα,μένω άφωνη μπροστά σ αυτά που βλέπω και μάλιστα δηλώνοντας αυτοδίδακτη. ΜΠΡΑΒΟ Νεφέλη-Στέλλα!!!Εξαιρετικά
    Φιλάκιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η αλήθεια είναι ότι η ζωγραφική με γεμίζει και με ξεκουράζει.
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και θα ήθελα κάποια στιγμή να φτάσω στο δικό σου επίπεδο (αν γίνεται βέβαια).
    Καλή βδομάδα.
    Φιλιά!!!!
    Νεφελη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φανταστικα ειναι ! ΑΕγω δεν θα μπορουσα να φτιαξω ουτε ενα τοσο δα μικρο κοχυλακι παντως !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ. Πάντως πιστεύω ότι αν προσπαθούσες θα τα κατάφερνες.
      Φιλιά!!!!!!!!!!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  22. αδικούνται κρυμμένα στα μπλοκ! επίσης έχω να πω πως μου άρεσαν πολύ εκτός από τα ίδια σαν σχέδια, οι χρυσές και ασημένιες αποχρώσεις που τους έδωσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι ωραία λόγια είναι αυτά!!!!!!!
      Μου δίνουν δύναμη για τη συνέχεια.
      Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  23. Στέλλα μου, το 'χεις με τη ζωγραφική!
    Να συνεχίσεις ..το σχέδιο είναι πολύ πιο δύσκολο από τα πινέλα και την αφηρημένη ζωγραφική!
    Βοηθούν πολλά βιβλία γύρω από το σχέδιο, τις φωτοσκιάσεις και την προοπτική. Εγώ έτσι έμαθα όσα ξέρω !
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για την ενθάρρυνση και εγώ προσπαθώ με βιβλία όσο μπορώ να τα κάνω καλύτερα.
      Φιλιά!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή