Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

ΣΑΝΔΑΛΙΑ ΕΤΟΙΜΑ ΓΙΑ ΒΟΛΤΕΣ


Αυτά τα σανδάλια θα κάνουν ωραίους περιπάτους στην όμορφη Κρήτη.
Είναι για την ανιψιά μου που σπουδάζει στα Χανιά και που είναι το μόνο κορίτσι στην οικογένεια ανάμεσα σε 3 αγόρια, οπότε τα πιο πολλά μπιχλιμπιδόνια γίνονται για εκείνη.
Έχουν φραουλίτσες, νεραιδούλες, χελωνίτσες και χάντρες ροζ και γαλάζιες και ανάμεσα κορδελίτσες.

Μόλις τα έφτιαξα σκέφτηκα να κάνω και ένα βραχιολάκι ασορτί.


Εύχομαι να τα ευχαριστηθεί ...
Καλές βόλτες!!!!!!

18 σχόλια:

  1. σιγουρα θα τα ευχαριστηθει! ειναι πανεμορφα!
    καλημερα φιλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ πιστεύω ότι θα τα ευχαριστηθεί.
      Φιλιά!!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  2. Να τα χαρεί το κορίτσι,καλή επιτυχία στην εξεταστική του.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ εκ μέρους της.
      Να 'σαι καλά.
      Φιλιά!!!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  3. Θα τα χαρεί και θα τα ευχαριστηθεί, είναι πανέμορφα!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανεμορφα και καλοκαιρινα !
    Καλοφορετα και καλες της βολτες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, ελπίζω να τα ευχαριστηθεί.
      Φιλιά!!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  5. Κι εγώ Νεφέλη μου 5 ανεψιούς και μόνο μια ανεψούλα! Κι ένας ο γιος μου 6, γεμίσαμε αγόρια :))) Πανέμορφα τα σανδάλια και το βραχιολάκι!!! Να τα χαρεί το κορίτσι σας! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπότε εσύ μας καταλαβαίνεις....
      Είναι το μοναδικό κορίτσι και το προσέχουμε...
      Πολλά φιλιά!!!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  6. Και σανδάλια και βραχιόλια για τη μοναδική σου ανηψιά!! Και βέβαια να τα χαρεί το κορίτσι σας , αφού φτιάχτηκαν από τη θεία
    Φιλάκια πολλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Ελπίζω να της αρέσουν!!!
      Φιλάκια πολλά
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  7. Μεγειά τα σανδάλια της ανεψιάς σου!
    Είναι υπέροχα!
    Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε ευχαριστώ πολύ!!
    Όσο για τη γιορτή, δεν είναι η ονομαστική μου εορτή. Νεφέλη είναι το όνομα του blog, επειδή μου αρέσει το όνομα.
    Το όνομά μου είναι Στέλλα.
    Σε ευχαριστώ πάντως για τις ευχές.
    Καλό απόγευμα
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σαν καραμελίτσες είναι!!Θα ενθουσιαστεί σίγουρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά. Ελπίζω να της αρέσουν.
      Καλή σου μέρα.
      Φιλιά!!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή