Σάββατο 17 Μαΐου 2014

ΒΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΑΚΙ ΜΟΥ... ΚΑΙ ΦΕΥΓΟΥΝ...

- Ένα καπελάκι για να βάλουμε μέσα τη λεβάντα μας για να απωθήσει τους σκώρους ή άλλο ποτ-πουρί για να αρωματιστεί ο χώρος μας.
Είναι φτιαγμένο από υλικά ανακύκλωσης...
 Θα χρειαστούμε ένα καπάκι από πλαστικό μπουκάλι και ένα χαρτόνι που το κόβουμε σε κύκλο με διάμετρο λίγο μεγαλύτερη από το καπάκι για να γίνει το μπορ του καπέλου.
 Βάζουμε το χαρτονένιο κύκλο πάνω στο ύφασμα και κόβουμε γύρω-γύρω αφήνοντας αρκετό περιθώριο ούτως ώστε όταν το σουρώσουμε να καλυφθεί όλο το χαρτόνι.
 Με βελόνα που έχουμε περάσει διπλή κλωστή βάζουμε μέσα το χαρτόνι και σουρώνουμε τον κύκλο.
 Στο καπάκι βάζουμε τη λεβάντα, το καλύπτουμε με το ύφασμα και αφού το σουρώσουμε το ράβουμε πάνω στον προηγούμενο κύκλο. Προσέχουμε πριν το ράψουμε το άνοιγμα στο καπάκι να είναι προς τα πάνω για να βγαίνουν τα αρώματα.
 Διακοσμούμε με δαντέλες, λουλουδάκια και ό,τι άλλο μας αρέσει.


Το βάζουμε στην ντουλάπα μας ή στα συρτάρια μας και φεύγουν οι σκώροι και τα αρωματίζουμε.
Μακάρι να έφευγαν έτσι και οι πολιτικοί μας, αλλά αυτοί ούτε με ...βουντού δεν φεύγουν!!!χαχαχα
Καλό  σ/κ και καλή ψήφο!!!!
Φιλιά

33 σχόλια:

  1. Τέλειο σαν ιδέα και εύκολο στην εκτέλεση!!
    Εχω κι εγώ κάτι ανάλογο, θα σας το δείξω προσεχώς!
    Καλό Σαββατοκύριακο Νεφέλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήθελα πολύ να δω και το δικό σου!!
      Καλό σ/κ!!
      Φιλιά
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  2. ΜΠΡΑΒΟ ΝΕΦΕΛΗ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΜΑΙ ΕΥΚΟΛΗ!!!!
    ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο το αρωματικό καπελάκι σου, εύκολο και πολύ χρήσιμο !! Ωραία ιδέα .... σου "βγάζω το καπέλο"
    Φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε το "σου βγάζω το καπέλο", χαχαχα!!!
      Φιλιά!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  4. Τέλειο!!! Όμορφο και κάνει και τη δουλειά του!! Καλό ΣΚ να έχεις κορίτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο το καπελάκι! Έξυπνη ιδέα και τίτλος ανάρτησης :)))) Φιλάκια Νεφέλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε.
      Καλή εβδομάδα.
      Φιλιά!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  6. Καλά, εγώ αυτό το καπέλο το φορούσα άνετα ε; Χαχα! Μάκια πολλά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου φτιάξω ένα για να συμπληρώσεις την γκαρνταρόμπα σου, χαχαχα!!!
      Φιλιά!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  7. Όμορφη και εύκολη κατασκευή!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι πολύ εύκολο και μπορούμε να φτιάξουμε πολλά και σε διαφορετικά χρώματα, για να τα βάλουμε σε συρτάρια και ντουλάπες.
      Φιλιά!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  8. Αααααααααα θα το πάρω και εγώ το καπελάκι Πολύ μου άρεσε!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειο και πολύ-πολύ χρήσιμο!
    Φιλάκια, καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραιότατο και χρησιμότατο το καπελάκι!!
    Θα φτιάξω ένα γαλαζούλι!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι χρήσιμο και εύκολο, γι' αυτό να φτιάξεις πολλά.
      Φιλιά!!!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  11. Μπράβο Νεφέλη!Κουκλίστικο το καπελάκι σου!Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ.
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα.
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  12. Νεφελη μου τελεια ιδεα!!!!!!!
    Φιλακια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι όμορφη και αρωματισμένη ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλώς ήρθες στο σπιτάκι μου.
    Χαίρομαι που σου άρεσε το καπελάκι μου.
    Ελπίζω να τα λέμε συχνά.
    Φιλιά!!!
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή