Σάββατο 3 Μαΐου 2014

ΘΗΚΕΣ ΑΠΟ ΤΖΗΝ ΚΑΙ GIVEAWAY


Έκοψα τα μπατζάκια από ένα παλιό τζην και έφτιαξα δυο θήκες για να βάλω μέσα τα κουβαράκια που περισσεύουν από τα πλεκτά.





Την μια κομμένη πλευρά την έραψα και τις άκρες τις δίπλωσα σε τρίγωνο και τις έραψα για να στέκεται. Ελπίζω να βοηθούν οι φωτογραφίες.

Την ανοιχτή πλευρά τη γύρισα σε ρεβέρ.
Έφτιαξα μια καρδούλα και τη γέμισα με βαμβάκι. Την καρδούλα την έβαλα για διακόσμηση στη μια θήκη.
Την άλλη θήκη τη διακόσμησα με μια κουκουβάγια που είδα στη http://nikiad.blogspot.gr την 1η Φεβρουαρίου 2014.
Αυτές οι θήκες με βοήθησαν πολύ ώστε να έχω μαζεμένα τα κουβαράκια μου...


GIVEAWAY

102 ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ!!!!!
Όταν ξεκίνησα πριν τέσσερις μήνες δεν ήξερα ούτε ποιος θα με διαβάζει ούτε και πολλά για τα blog. Βρέθηκαν τότε αρκετές φίλες και με ενθάρρυναν και μου είπαν ότι κι εκείνες κάπως έτσι ξεκίνησαν. Αυτές οι πρώτες φίλες ήταν το Δελφινάκι, η Νικόλ, η Χαρά, η Μαρία Βιλλιώτη...
Θέλω να σας ευχαριστήσω για την αγάπη σας και που ανοίξατε την αγκαλιά σας και με δεχτήκατε στην όμορφη μπλογκογειτονιά.
Θα δώσω ένα δωράκι μετά από κλήρωση σε όποια αφήσει σχόλιο από σήμερα μέχρι τις 10 Μάη.
Βεβαίως θα δώσω και ένα δωράκι και στον 100ό αναγνώστη μου που είναι η Eva G από το http://welcometoevasworld.blogspot.gr. Εύα γράψε μου τα στοιχεία σου για να σου στείλω ένα δωράκι.
Καλό σ/κ
Φιλάκια

55 σχόλια:

  1. Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και πάντα το σπιτάκι σου να είναι γεμάτο με τόσο όμορφες δημιουργίες !!! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή η γειτονιά είναι μια μεγάλη αγκαλιά που τους χωράει όλους. Εύχομαι να έλθουν και άλλοι αναγνώστες, για να θαυμάζουν και να μαθαίνουν από όλα αυτά που φτιάχνεις.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το διαπίστωσα κι εγώ ότι αυτή η γειτονιά είναι μια μεγάλη αγκαλιά και χαίρομαι που έχω το σπιτάκι μου σε αυτή τη γειτονιά.
      Φιλιά
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  3. Είσαι μια πολύ όμορφη παρουσία στην μπλογκογειτονιά μας, και εύχομαι να συνεχίσεις για πολύ καιρό ακόμα να μοιράζεσαι μαζί μας τις όμορφες δημιουργίες σου!
    Να τους διπλοχιλιάσεις τους αναγνώστες σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν οι δημιουργίες μου και σε ευχαριστώ για τις ευχές σου.
      Φιλιά
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  4. Πολυ ομορφες οι δημιουργιες σου!
    Με το καλο στους 1000 αναγνωστες πολυ συντομα :)
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!
      Φιλιά
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  5. Άντε και να τους χιλιάσεις!!!!!!Οι θήκες σου έγιναν πολύ ωραίες ,ωραία ιδέα και οι οδηγίες σου βοηθούν !!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Χαίρομαι που είναι κατατοπιστικές οι οδηγίες!!
      Φιλιά
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  6. με το καλό και στους 1000 πολύ σύντομα!! ¨Ομορφες πολύ οι τζήν θήκες!! Φιλιάαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να τα χιλιάσεις κορίτσι μου στο μπλοκ μου!! Όσο για το τζιν το ανακύκλωσες τέλεια!! Καληνύχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ, είδα κουκουβάγια κι έλιωσα!!! χαχα!!!
    Πολύ ευρηματική τη βρίσκω την ιδέα σου!!! Μπράβο, κορίτσι μου!!!
    Εγώ, δεν θα σου ευχηθώ να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου, (ο αριθμός ήταν κάτι που εμένα ποτέ δεν με ενδιέφερε), αλλά θα σου ευχηθώ, όσοι έχεις και όσοι ακόμη προστεθούν σε αυτή την παρέα να σου είναι πιστοί να σε πλημμυρίζουν αγάπη! Πάντα να είσαι γερή και δημιουργική, κορίτσι μου!!!
    Όμορφο Σαββατόβραδο!!!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    (Α, συγχαρητήρια και στο γλυκό Ευάκι μας!! Πολύ το χάρηκα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσουν και μένα πολύ οι κουκουβάγιες... Σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου.
      Φιλιά
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  9. Πολύ πρακτική ιδέα !!!!!
    Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και να δούμε πολλές πολλές ακόμη όμορφες δημιουργίες !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφες και πρακτικές οι θήκες που έφτιαξες. Με το καλό να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ω! Να...μας χιλιάσεις Στέλλα μου και πάντα με δημιουργική φαντασία! Πολλά γλυκά φιλιά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στέλλα μου να αποκτήσεις πολλούς αναγνώστες και να έχεις να τους κερνάς πάντα υπέροχες δημιουργίες!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου!!
      Φιλιά
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  13. Υπέροχες θήκες και πολύ πρακτικές!!!! Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου ...αν και αυτό είναι σίγουρο με τις υπέροχες αναρτήσεις και δημιουργίες σου!!
    Φιλιά και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!
      Φιλιά και καλό μήνα!
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  14. Πολύ πρακτικές οι θηκούλες σου Στέλλα μου!...
    Μπράβο για την ιδέα και το αποτέλεσμα!
    Πολλούς αναγνώστες σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα Νεφέλη μου..ελπίζω να σε βρίσκω καλά (χάθηκα μου λείψατε) πολύ όμορφα αυτά που έφτιαξες... συγχαρητήρια για τα 102 μέλη , σου ευχομαι να γίνουν άλλα τόσα και άλλα τόσα και να σου δίνουν μόνο χαρά... ευχαριστώ για την αναφορά σε μένα..φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!
      Άλλωστε ήσουν η πρώτη από τους αναγνώστες μου και μου έφερες γούρι!!!
      Φιλούθκια
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  16. Πολυ ομορφες και πρακτικες οι θηκες σου Στελλα !Συμμαζευεις ενα σωρο μκροπραγματα και δινεις και μια δευτερη ευκαιρια στα παλια τζην!
    Ευχομαι να χιλιασεις και ακομα παραπανω τους αναγνωστες σου!!
    τα φιλια μου και καλο μηνα,χαρουμενο και ευωδιαστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το μότο μου "Να δίνω μια δεύτερη ευκαιρία στα πράγματα".
      Ευχαριστώ για τις ευχές!!
      Φιλιά
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  17. Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!
    Πολύ όμορφες και πρακτικές οι θήκες από το τζιν!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφες οι θήκες σου!!! Να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όμορφες οι θήκες σου.
    Να τα χιλιάσεις.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλημέρα καλή μου φίλη!
    ευχομαι ολόψυχα να έχεις μία όμορφη εβδομάδα!
    φιλάκια πολλά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφες δημιουργίες!Με το καλό στους 1000 αναγνώστες!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να μας χιλιάσεις και εύχομαι πάντοτε το σπιτάκι σου να γεμίζει από φίλους και ομορφιές! Τέλειες και πολύ χρήσιμες οι θήκες σου.
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου!!!
      Φιλιά
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  23. Υπέροχη ιδέα και πολύ πρακτική!!!!!
    Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες Στέλλα μου, ότι καλύτερο σε σένα και το μπλογκοσπιτάκι σου!!!!!
    Καλό μήνα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι γλυκιά που είσαι ! Εύχομαι ολόψυχα να παίρνεις μόνο χαρές μέσα από το μπλόκινγκ!
    Τα φιλιά μου και καλή εβδομάδα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Νεφελίνι μου, είσαι τόόόόσο γλυκό που σου αξίζουν χίλιοι αναγνώστες!!!!!!
    Κι οι σημερινές σου δημιουργίες υπέροχες!!!!!
    Φιλί και καλημέρα για κάθε - κάθε μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορινάκι μου σε ευχαριστώ πολύ-πολύ-πολύ!!
      Πολλά φιλάκια κατάμουτρα
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  26. να τους χιλιασεις τους αναγνωστες σου Στελλα μου και να μας χαριζεις παντα τις ομορφες δημιουργίες σου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. να τους χιλιασεις τους αναγνωστες σου Στελλα μου και να μας χαριζεις παντα τις ομορφες δημιουργίες σου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
      Πολλά φιλιά
      Νεφέλη

      Διαγραφή