Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

...ΜΟΛΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΛΑΒΑ...

 ...να τα φωτογραφήσω...
Μια ενθουσιώδης κραυγή ακούστηκε.
Μπορώ να πω και αλαλαγμός.
Τι ήταν αυτό;
Έκφραση χαράς και ενθουσιασμού από μια φίλη μου...
Αλλά να τα πάρουμε όλα με τη σειρά.
Μια φίλη μου ήθελε να διακοσμήσει το μπαλκόνι της σε καλοκαιρινό στυλ και μου έδωσε πλήρη ελευθερία κινήσεων.
Ήξερα ότι της αρέσει πολύ το άσπρο-μαύρο χρώμα.
Της έφτιαξα λοιπόν κασπώ που τα έβαψα με μαύρο χρώμα και για να θυμίζει καλοκαίρι ζωγράφισα άσπρα κοχύλια και κόλλησα γύρω-γύρω βοτσαλάκια.


 Έφτιαξα και κασπώ σε βαθύ μπλε φόντο με κοχύλια και ιππόκαμπο με decoupage, ανάγλυφα κοράλια, που βρίσκονται πάνω στην άμμο.
Δυο ψαράκια με πηλό και βαμμένα μπλε, τα στερέωσα με χόρτο χειροτεχνίας γύρω-γύρω από τα κασπώ.
Είχα κι ένα μεγάλο βότσαλο και έκανα decoupage βαρκούλες.
Είπα στη φίλη μου να έρθει για να διαλέξει ποιο της αρέσει και τα άλλα θα τα έβαζα εγώ στο μπαλκόνι μου...
Τη συνέχεια την ξέρετε...
Μου είπε ότι δεν μπορεί να διαλέξει γιατί της αρέσουν όλα...
Ακόμα και το βότσαλο.
Μόλις πρόλαβα να τα φωτογραφήσω και μετά ...εξαφανίστηκαν...
Τώρα πρέπει να φτιάξω άλλα για μένα, αλλά χαλάλι της γιατί χάρηκα που της άρεσαν τόσο πολύ.
Φιλιά

48 σχόλια:

  1. Πολύ μού άρεσε το βότσαλο!!!
    Καλησπέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι όλα πανέμορφα φαντάζομαι πως θα δείχνουν στη βεράντα!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φίλη μου τα συνδύασε πάρα πολύ όμορφα!!! Αν την καταφέρω θα σας δείξω φωτογραφίες!!
      Φιλιά
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  3. Μα είναι τόσο όμορφα όλα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα κι εγώ θα δυσκολευόμουν να διαλέξω!
    Ολα πανέμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν την αδικούμε, πάλι καλά να λες που πρόλαβες, κι εμείς στη θέση της το ίδιο θα κάναμε!
    Ξεχωρίζω τα ασπρόμαυρα κασπό γιατί είναι ένας συνδυασμός που ενώ δεν το έχουμε συνδέσει με το καλοκαίρι, μου άρεσαν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ασπρόμαυρα κασπώ μου άρεσαν κι εμένα πάρα πολύ γιατί είναι διαφορετικά.
      Φιλιά
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  6. ΤΑ ΠΗΡΕ ΟΛΑΑΑ ΚΙ ΕΦΥΓΕΕ...όπως λέει και το παλιό άσμα!!
    Και γιατί να μην τα πάρει δηλαδή...πανέμορφα έγιναν!
    Καλή συνέχεια στις κατασκευές, που καλοκαίρι μυρίζουν...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...και τώρα πρέπει να στρωθώ εγώ να φτιάξω δικά μου... (τραβάτε με κι ας κλαίω) χαχαχα
      Φιλιά
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφα όλα!!! Με το καλό, να φτιάξεις και για σένα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ τι τυχερή η φίλη σου!!! Γιατί αν ήμουν στην θέση της κι εγώ όλα θα τα έπαιρνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλέ και ποιός θα διάλεγε μόνον ένα ??? !!!!
    Ξεκίνα φτιάξε τώρα και κανένα δικό σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ξεκινάω... στο δρόμο είμαι!!!
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ε και καλα εκανε ειναι πανεμορφα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά, είναι όλα τέλεια! Ήρθε το καλοκαίρι παιδιά μου; Κι εγώ δεν πήρα χαμπάρι μιλάμε! Φιλιά πολλά Στελλίτσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι βιαζόμαστε να έρθει το καλοκαίρι και προσπαθούμε να το φέρουμε έστω και με τις κατασκευές μας.
      Φιλάκια
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  13. Στελλα ειναι ολα ομορφα , το καθε ενα με το γουστο του
    γεια στα χερια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πως να μην της άρεσαν? Το βότσαλο ειδικά είναι το αγαπημένο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε κι εμένα το βότσαλο και θέλω να φτιάξω κι άλλα, αρκεί να βρω μεγάλα...
      Φιλάκια
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  15. Στελλάκι μου χάθηκα αλλά τώρα που είδα τα πανέμορφα κασπώ σου μου γυάλισε το μάτι!!! Ερχεται καλοκαίρι και χαμπάρι δεν πήρα..
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να πάνε όλα καλά για σένα και το καλοκαίρι θάρθει!!! Πού θα πάει;
      Φιλάκια
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  16. Πως να μην της αρεσουν αφου ειναι ολα πανεμορφα!
    Πολυ σας ζηλευω που φτιαχνετε τετοιες ομορφιες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σε ζηλεύω που έχεις ευχέρεια λόγου. Ο καθένας τα καταφέρνει κάπου καλύτερα απ' ό,τι αλλού.
      Φιλάκια
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  17. Και σε ποιον δεν αρέσει το καλοκαιρινό θέμα!Πολύ ωραία κασπώ! Με την ίδια ιδέα μπορεί να γίνει και για διακόσμησης βάπτισης!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία η ιδέα σου για τη βάφτιση!!!
      Νάσαι καλά!!
      Φιλάκια
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  18. Να σου στείλω τη διευθυνσή μου για τα επόμενα ;)
    χαχαχα Καλώς σε βρήκα Στέλλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στο σπιτάκι μου!! Ελπίζω να τα λέμε συχνά!!!
      Περιμένω τη διεύθυνσή σου για τα επόμενα χαχαχα!!!!
      Φιλάκια
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  19. Είναι υπέροχα! Μπράβο σου Νεφέλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σε ευχαριστώ πολύ!!
    Καλό σ/κ
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλόγουστα και πανέμορφα! Γεια στα χέρια σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Νάσαι καλά!!
    Καλό σ/κ!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. το μαυρο ολα τα λεφτα ξεφευγει απο το συνηθισμενο γαλαζιο.......ουαουυυυυυυυυυυυυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ...Έτσι ακριβώς έκανε και η φίλη μου, ...αλλά πήρε και τα μπλε...χαχαχα!!!
    Καλό σ/κ
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πολύ όμορφα!αναμενόμενη η αντίδραση της φίλης,χαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΘΑΛΕΙΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ21 Μαΐου 2014 στις 9:33 μ.μ.

    ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή